Espen M33 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Ikke inntressert i en viss E30 325i m-tech2? Flott bil, men det blir samme problemet som å ha M3`n. Blir ikke brukt. Dessuten så har den blitt for dyr for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hva synes dere om prisen på denne bilen? Vurderer seriøst å kjøpe den.. Etter min oppfatning er den dyr, men rett priset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Om du hadde vært interessert i prosjektbilen min, som forøvrig ikke er noe prosjekt lenger, blir skiltet i neste uke og alt er ok( Bilder finner du i tråden i signaturen min).. Om det enda hadde vært slik at du kunne TENKE deg å bytte, så tror jeg faktisk jeg hadde gjort det.. Selv med mellomlegg fra min side... Og det kan jeg trygt si er den ENESTE E36'en jeg noengang har sett jeg kunne tenkt meg å bytte bort godbilen min med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Strøkent! Jeg vil også kjøpe den som så mange andre her inne Synd at pengemangel stopper meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Stilig. Synd den ikke er noe pen, men den er jo ett flott utgangspunkt. Ny farge, nye felger, senk, å lykter hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 HÆ?! Hva har du røyka Mauro? Den er jo absolutt griselekker og hadde jeg vært rik skulle jeg løpt og kjøpt den i dag, og bygd garasje i marmor til å ha den i;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Stilig. Synd den ikke er noe pen, men den er jo ett flott utgangspunkt. Ny farge, nye felger, senk, å lykter hadde gjort seg. Har det siste døgnet fått utrolig mye positive tilbakemeldinger vedrørende bilen generelt, men også på grunn av fargen. Skal ikke forvente at alle liker den, men jeg personlig liker den bedre og bedre for hver gang jeg ser på bilen. I mine øyne er det også positivt at det ikke er mange M3 i akkurat denne fargen. Har faktisk kun sett 1 eksemplar til i Tyskland, men den bilen var lurvete.. Det er IKKE denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Da drar jeg til Molde i morra for å se på denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Da drar jeg til Molde i morra for å se på denne... Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hvordan er det å ta lån til en så gammel og dyr bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 er nok ikke noe problem. de du låner penger av tar somregel en m3 i pant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Hvordan er det å ta lån til en så gammel og dyr bil? Går iallefall bra om man vet hvem man skal snakke med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ja det skal være sikkert:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Hvem skal man snakke med da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Hvem skal man snakke med da? Meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg