D.C.V Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Kan du fikse lån? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Hvem skal man snakke med da? Meg Hva koster det med lån på en sånn i måneden da? Og hvor stor egenandel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Med 40 000 i egenkapital, 205 000 i lån fikk jeg tilbud om ca 4200 i mnd... synes ikke det var så ille på en 5 års periode. Har veldig lyst på denne bilen, men jeg er ikke helt happy med fargen, og jeg klarer ikke å lakke om denne bilen - den må bevares slik den er!! Må være en av nordens mest strøkne m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Se nå hva dere får for pengene. Selv om noen ikke skulle like fargen er det jo en bagatell. Kombinasjonen av bil, motor, pris og ikke minst km stand gjør denne bilen til et unikum. Hadde jeg vært i marked for en sånn bil hadde jeg handla mens dere hadde diskutert farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Har sett et par E36er i denne fargen og jeg synes den er trolig fin i forhold til mange av de fargene du kunne få. En M3 med denne kilometer standen må jo bare være en opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 Vet ikke om det er noen her inne som er skyldig, men: Skambud, og da spesielt på sms, er veldig lite interesant for min del og vil ikke bli besvart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Det må du jo regne med... Jeg fikk blant annet tilbud om å bytte likt i en gammel MR2 som ikke startet når jeg solgte isbilen. Ellers er jo bilen nydelig! Fargen også - en av få farger bortsett fra sort som kledde oransje blinkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Når du selger en spesiell og strøken bil så pleier jeg å aldri diskutere pris. Du gir det som står der, ferdig med det. Er det mangler osv, så føler jeg det er mye mer korrekt å diskutere pris:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Stilig. Synd den ikke er noe pen, men den er jo ett flott utgangspunkt. Ny farge, nye felger, senk, å lykter hadde gjort seg. Har det siste døgnet fått utrolig mye positive tilbakemeldinger vedrørende bilen generelt, men også på grunn av fargen. Skal ikke forvente at alle liker den, men jeg personlig liker den bedre og bedre for hver gang jeg ser på bilen. I mine øyne er det også positivt at det ikke er mange M3 i akkurat denne fargen. Har faktisk kun sett 1 eksemplar til i Tyskland, men den bilen var lurvete.. Det er IKKE denne! Det var ikke noe vondt ment altså. Syns det er kjempe stiling at det finnes så strøkne e36, men den falt ikke i smak. Dvs, hadde jeg kjøpt den, så hadde jeg kostet på lakk, senk, å felger, men om jeg hadde sagt det, ville du vel ikke solgt den til meg! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Når du selger en spesiell og strøken bil så pleier jeg å aldri diskutere pris. Du gir det som står der, ferdig med det. Er det mangler osv, så føler jeg det er mye mer korrekt å diskutere pris:p Og der mistet du forhandlingsgrunnlaget til å diskutere pris på denne bilen.. hehe! Skal du ha enda en bil altså, har vel et par stykker du nå.. hehe! sorry OT, men fornøyd med 540n? Dette er en nydelig bil og et absolutt garasjeobjekt som kan bli brukt når den skal bli, solskinnsdager. Håper virkelig en ekte entusiast handler og ikke en d...unge med for mye penger som herjer den i hjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 540ia er moro det, men den er veldig myk da. Er absolutt ikke noe banebil for å si det slik. Hadde en 540i sedan med manuellkasse som jeg solgte for noen mnd. siden.. Litt kvikkere den ja, stor forskjell kontra aut.. Begynner nesten å angre nå, men fikk såpass mye for den at det er ok:) Tror nok det var landets eneste med manuell. Ellers har jeg lyst på M3:p Spørs ikke om det blir Molde tur i morra.. er det bare å komme å hente bilen Espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Skulle hatt masse penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Og da vil jeg gratulere Prosjekt34 som ny eier av en flott bil. Håper du får mye glede av den fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Det gikk unna på ørskogfjellet iallefall:p Sinnsyk presis bil må jeg si. Både girkasse, gassrespons, styring++ meget bra.. Imponerende til å være en såpass gammel bil! Fornøyd så langt iallefall:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Grattis med ny bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg