Flatshift Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 er det v8 front på den?? eller er jeg litt på tur nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 breifronten som v8 modellene hadde kom vel som standard på alle modellene i 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 fin bil ja. med rette fargen, hehe. har akkurat kjøpt sort grill til min og, så nå har jeg alle alternativene i tilfelle humørskifte (sort, chrome, og chrome m. crome riller). blir straks noget sintere med sort grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Pen E34.Og hvilken motor tenkte du på? Har lyst å sette inn en 3.5 maskin etterhvert når denne begynner å vil gå av med pensjon... så skal jeg sandblåse under, ta all rust, galvanisere og lakke denne bilen skal aldri dø.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 Fin E34 du har . Men selv om du har shadowline, burde nyrer vært i chrom! Men smaken er delt .Forøvrig har jeg samme farge og jeg har slike vinterfelger på min Touring . Hater krom på dette karosseriet, derfor jeg kjøpte shadowline... ikke en eneste krombit på hele bilen Men smaken er jo delt som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 snasen bimmer du har da gitt! de felgene der slår aldri feil på e34! skulle gjerne hatt sånne selv.. eneste jeg tror jeg ville gjort var å fått tak i øyelokk uten utskjæringer.. syns den får enda mer bad look da.. noe den virkelig har fra før av med den fronten din! Takker, skal si det til den imorgen så blir den glad Har litt lyst på de øyelokkene selv, men venter til jeg har alt klart.. skal til USA i et par år så har en del på ventelisten til jeg kommer tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 er ikke fan av overstyling men syns det kunne gjort seg med de M5 listene helt underst, i sølv/grå.. frontlisten er lett og sidene er vel bare å lakkere men er det noen som vet hvor man får tek i baklisten/fangeren? så vidt jeg har sett er den litt annerledes enn standard... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 er egen mtech fanger med den lile vippen nederst.. syns jeg ofte ser folk som selger m fangere i salgs tråden her inne. Så er bare å følge med der. Den lille detaljen gjør mye med bakparten på e34! har en sånn selv inne hos lakkerer i skrivende stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 nydelig utrulig nydelig .. du skal ikke selge felga dina ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Hehe nei, de skal jeg beholde gitt:) kvitter meg nødi med halve verdien av bilen;) merk: snakket ikke om affeksjonsverdien her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Herlig bil!! Shadowline er et must (var det dyrt?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Ga 45 000 for hele herligheten:) synes det var en bra pris, hatt den på verksted og de var litt imponert over hvor god stand den er i kjørelengden tatt i betraktning (293 000)... felgene fulgte med så de vet jeg ikke prisen på, dog de var nok ikke av de billigste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Vel, Idag tok dynamoen kvelden; først begynte radioen å kødde, så gikk vindusviskerne utrolig sakte, vindusheisen gikk enda saktere.. omtrent samtidig som ABSen koblet ut skjønte jeg at her var det noe muffens og ringte onkelen min som er mekaniker. Han fortalte at dynamoen var gått og at jeg skulle parkere bilen fortest mulig. 1 minutt etter samtalen tok servoen og bremseforsterkeren kvelden, men jeg hadde siktet meg inn op emmsport i trondheim og kom meg akkurat inn på parkeringsplassen da motoren døde:) var som om bilen skjønte hvor jeg skulle og tok ut alt for at vi skulle komme oss dit! my hero:P Håper ikke de lopper meg for bytte av børster:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Kjipt. Hadde samme problem med min E34 for et par år sia. Beg. å ringe rundt, og til min forskrekkelse fant jeg ut at regulatoren koster over 1000,- . Tok enda flere tlf., som gjorde at jeg skaffet en ny bytte-dynamo til 2000,- Så da ble det ny topp dynamo, som ble skiftet selv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 hmm, onkelen min sa det bare var å skifte børster...? mye jobb å skifte selv da? må man under bilen? så litt trangt ut fra oversiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå