Morbus Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 sitter festet med 3 muttre. den ene når du fra bagasjen, de to andre må du ta fra baksetet (som må taes ut)
Sir Hofstad Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Mener å huske man vippet av ytterste lister, og skrudde løs de 4 17mm mutterne og bare dro fangeren rett bak etter å ha vippet til side innerskjermer?
eriklepe Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Mener å huske man vippet av ytterste lister, og skrudde løs de 4 17mm mutterne og bare dro fangeren rett bak etter å ha vippet til side innerskjermer? slik er det på touring ihvertfall.
øystein andre Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 du finner ett lite flatt skrujern, stiker det inn i sprekkene i lista der jeg har satt på orasje merker bak den sitter 4* 17mm muttere.. skru løs dem, å skubb bakover bakfangeren
Morbus Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 sitter festet med 3 muttre. den ene når du fra bagasjen, de to andre må du ta fra baksetet (som må taes ut) Er det mulig.. Jeg trodde jeg leste "hvordan ta av støtdemper".. Jaja beklager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå