The StigMeister Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Som dere ser på bildet, så er armen som går ifra selve hjulet knekt tvers av! Dette skjedde helt pluttselig da jeg skulle ta opp ruta etter at jeg hadde tatt den ned for å lufte litt. Akkurat i da jeg trykket på knappen for å ta opp ruta, så hørte jeg et smell ifra innsiden av døra. Dette skal jo ikke gå ant?? Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 hm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 hm det får en si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Joda, dette går an Skjedde det samme på 325en jeg hadde, døra ble lukket (ikke smelt) igjen, masse lyd fra innmaten, og vinduet falt ned i døra...måtte bytte hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Joda, dette går an Skjedde det samme på 325en jeg hadde, døra ble lukket (ikke smelt) igjen, masse lyd fra innmaten, og vinduet falt ned i døra...måtte bytte hele greia Fikk du tak i brukt, eller måtte du kjøpe ny del? Pris isåfall på ny del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryste Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Du kan alltids hente deg en vindusheis på hoggern til en rundt 300kr, en ny del vil komme på rundt 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 skjedde samme med meg og, på begge sider:O !! kunne bare glømme å få ny på høgger, fins ikke BMW deler, ny pris 1000kr stk. kjøp ny, ikke fix det, det ryker bare opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Skiftet min på autozentrum...det kosta en del tusen ja...Alf Lie er mitt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 Skiftet min på autozentrum...det kosta en del tusen ja...Alf Lie er mitt tips Dette er noe man gjør helt selv! Men har man ikke peil, så er det jo ikke bare bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Skiftet min på autozentrum...det kosta en del tusen ja...Alf Lie er mitt tips Dette er noe man gjør helt selv! Men har man ikke peil, så er det jo ikke bare bare Har skiftet el.motor i døra før, det er ikke noe stor operasjon og er rimelig straight-forward...dessverre er jeg lat av natur, og fikk derfor folk til å fikse det... Hadde et par andre ting som måtte ordnes opp i også (alt var stort sett alltid galt/ødelagt på den bilen), så var deilig å bare sende den fra seg og få det fikset. Det kan være både moro og alright å skru litt, men når det gikk fra litt vedlikehold nå og da, til å bli fulltidsarbeid som mekaniker, da ga jeg blanke i å skru selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå