raynik Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 pris for mellomstor flap inkl frakt.? Har du bilder av denne type flap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Har ikke bilder enda, men skal få fra leverandør snart. Kommer tilbake med pris, men bli nok et sted rundt 2-2500,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei! Har innsug på s38 som er skaffet fra deg. Fikk ikke igjen pansret etter dette var montert jeg den ene "forsterkningen" i pansret stopper i innsuget så får ikke trykt det ned i lås. Jeg løste dette med å bort denne forsterkningen i og med jeg skal bestille meg nytt bredfront panser sånn midlertidig. Det gamle pansret har gitt etter å er bulete etter jeg fjernet denne så kan ikke gjøre så dette på ny pansret. Er dette et vanlig problem? Ellers er det topp passform på innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Simon Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Hei!Har innsug på s38 som er skaffet fra deg. Fikk ikke igjen pansret etter dette var montert jeg den ene "forsterkningen" i pansret stopper i innsuget så får ikke trykt det ned i lås. Jeg løste dette med å bort denne forsterkningen i og med jeg skal bestille meg nytt bredfront panser sånn midlertidig. Det gamle pansret har gitt etter å er bulete etter jeg fjernet denne så kan ikke gjøre så dette på ny pansret. Er dette et vanlig problem? Dette hadde vert greit og vite før eventuel bestilling.. Ellers er det topp passform på innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Er dette et vanlig problem? Har ikke hørt om det før, men sant skal sies at jeg selger jo ikke mest av innsug til S38. Har solgt noen få, men ikke hørt det før. Er alt orginalt ellers på motoren? Tenker da utvendig, innvendig så har du jo gjort en god del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Er dette et vanlig problem? Har ikke hørt om det før, men sant skal sies at jeg selger jo ikke mest av innsug til S38. Har solgt noen få, men ikke hørt det før. Er alt orginalt ellers på motoren? Tenker da utvendig, innvendig så har du jo gjort en god del.. Ja, etter det jeg vet så Kan jo godt hende at motorputer eller noe på min er feil på min da, i og med det ikke var jeg som bygde om bilen til m5 da.. Synes det var veldig rart egentlig. Ble rå lyd med dette vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 heisann. skulle hatt en flapp til e30 m3 min, siden den jeg har er så liten, og ville helst hatt en høy en pris har du på det. trenger ikke være orginal. jerne carbon. pris og bilder jerne?? send jerne på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Pris på innsugsboks i CF ? må noe mer gjøres eller er dette plug and play? Send gjerne info på PM og pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 er intr i stor flapp til E30, Har du fått tak i priser og leveringsdato på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Har ikke fått priser fra leverandør enda. Har vært litt opptatt i det siste.. Har en stor flapp jeg hadde tenkt til å bruke på min E30 M3, og den har jeg satt 2800,- + frakt på. Skal få sjekket opp priser på mellomstor og stor flapp fra leverandør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 hei. du får ikke tak i std skjermer til e30 ? i glassfiber ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2013 Det har jeg dessverre ikke. Vil anbefale deg å høre med Adolfsson i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 hei.. skaffer du glassfiber skjermer til vanlig e30 ? (forran) mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Det fikk du svar på rett over her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 klarte og skrive det 2 ganger ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå