Gå til innhold

Carbondeler til E30 M3, E36 M3, E46 M3 og E34 M5


R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Har innsug på s38 som er skaffet fra deg.

Fikk ikke igjen pansret etter dette var montert jeg den ene "forsterkningen" i pansret stopper i innsuget så får ikke trykt det ned i lås.

Jeg løste dette med å bort denne forsterkningen i og med jeg skal bestille meg nytt bredfront panser sånn midlertidig.

Det gamle pansret har gitt etter å er bulete etter jeg fjernet denne så kan ikke gjøre så dette på ny pansret.

Er dette et vanlig problem?

Ellers er det topp passform på innsuget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har innsug på s38 som er skaffet fra deg.

Fikk ikke igjen pansret etter dette var montert jeg den ene "forsterkningen" i pansret stopper i innsuget så får ikke trykt det ned i lås.

Jeg løste dette med å bort denne forsterkningen i og med jeg skal bestille meg nytt bredfront panser sånn midlertidig.

Det gamle pansret har gitt etter å er bulete etter jeg fjernet denne så kan ikke gjøre så dette på ny pansret.

Er dette et vanlig problem?

Dette hadde vert greit og vite før eventuel bestilling.. :)

Ellers er det topp passform på innsuget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et vanlig problem?

Har ikke hørt om det før, men sant skal sies at jeg selger jo ikke mest av innsug til S38. Har solgt noen få, men ikke hørt det før. Er alt orginalt ellers på motoren? Tenker da utvendig, innvendig så har du jo gjort en god del.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et vanlig problem?

Har ikke hørt om det før, men sant skal sies at jeg selger jo ikke mest av innsug til S38. Har solgt noen få, men ikke hørt det før. Er alt orginalt ellers på motoren? Tenker da utvendig, innvendig så har du jo gjort en god del.. :)

Ja, etter det jeg vet så :P

Kan jo godt hende at motorputer eller noe på min er feil på min da, i og med det ikke var jeg som bygde om bilen til m5 da.. Synes det var veldig rart egentlig.

Ble rå lyd med dette vertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har ikke fått priser fra leverandør enda. Har vært litt opptatt i det siste.. Har en stor flapp jeg hadde tenkt til å bruke på min E30 M3, og den har jeg satt 2800,- + frakt på. Skal få sjekket opp priser på mellomstor og stor flapp fra leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...