Spiritus Sancti Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Pris på carbon leppa til e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Er det orginal CSL innsug til M3 E46? Har du inne? Hvor får man alpha-N programvare til e46 m3? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Pris på carbon leppa til e30 m3? SportEvo frontleppe koster 2500,- + frakt. Den har jeg på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 hva er prisen på panser til e30, både cf og gf. er panseret som org, og bare å skru fast? eller uten forsterkninger under og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Panserene jeg skaffer er ganske dyre, men det kommer av at det er ordentlige saker. De er helt likt et orginalt panser med forsterkninger på undersiden, og kan ikke sammenlignes med Ebaypanser man får til 4-5000,-. De er som regel kun en tynn plate, og de vil nok vibrere en god del i fart. Sikkert mer enn bra nok hvis man kun er ute etter å spare vekt, og utseendet ikke spiller så stor rolle, men skal man ha finnish på sakene, så er nok det jeg skaffer en bedre løsning. Prisen er 10 000,- for carbon og en tusenlapp billigere for glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Får du skaffet DTM speil, de med ''ventilasjonskanalen'' og hvis eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 Eller vanlige DTM speil for den saks skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Speil har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 bilder av M3 panseret? er det Gtr panser? vil ha di luftinntaka i carbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Det er kun E30 jeg har panser til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Det ser ut som jeg nå kan få tak i noen løse carbonlepper til bakspoiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 gir du beskjed når du får inn igjen de luftekanalene til e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 gir du beskjed når du får inn igjen de luftekanalene til e30 m3? Til meg og. Hva er prisen på det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 gir du beskjed når du får inn igjen de luftekanalene til e30 m3? Til meg og. Hva er prisen på det egentlig? Viss du leser tråden er prisen nevnt ganske mange ganger.. Prisen er 1400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Skal prøve å huske det. Driver å bestiller opp noen deler nå, så da håper jeg de er her om ca 1 måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå