R Andersen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Med forbehold, da jeg ikke har alle priser i hodet, så mener jeg det var 1400,- + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Har du de små carbonspeila til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Nei, dessverre. Speil har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn\E30M3 Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 Når kan du sende meg luftekanaler i carbon da???og hvor mye skulle du ha igjen??? bare å sende så fort som mulig.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Da har jeg carboninnsug til S50 og S14 inne på lager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Har du noen luftekanaler til Sport Evo inne i glassfiber? Er Sport Evo frontsplitteren inkl. festemateriell etc.? Dvs. bolt-on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg har luftekanaler i carbon på lager. Det følger ikke noe festeanordning med splitteren, men man trenger kun noen skruer for å skru den fast i fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har du noen luftekanaler til Sport Evo inne i glassfiber?Er Sport Evo frontsplitteren inkl. festemateriell etc.? Dvs. bolt-on? Borr bare med lite borr først så skrur du inn en skru som er litt større. bruk gjerne en grov treskrue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Mulig man kan bruke orginale BMW-klipps også. Tenker på de plastdingsene hvor man presser en "pinne" gjennom en rund plastring. Da må man borre hull som de skal inn i først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Det er også en veldig grei mulighet ja Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Passer m3 e36 carboninnsuget på e36 320i vanos motoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Nei, det passer ikke uten modifikasjoner. Jeg vet ikke hva du evt. må gjøre for å få det til å passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Kunne du gjort meg en tjeneste? Måle avstanden center til center på traktene på insuget til s14 og s50 mellom syl. 1 og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Jeg har ikke innsug til s14 inne for øyeblikket, men kan evt. måle på innsug til s50, da jeg har et slikt på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå