christian84 Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Som topic sier, lurer på hvor mye det originale sportsunderstellet på E46 senker bilen? Bilen er en 2004 320d coupe, dersom det skulle utgjøre noen forskjell.
larserso Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Er det forskjell fra sedan og touring som er 15mm?
0hero Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 på min er det ihvertfall 15 millimeter. 320d 99 mod
S.Arnesen Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 på min er det ihvertfall 15 millimeter. 320d 99 mod det er sedan?
0hero Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 på min er det ihvertfall 15 millimeter. 320d 99 mod det er sedan? jepp...er sedan ja.4 dørs sådan. selv om det er orginalt sportsunderstell¨å interiør er det vel ikke mtec alt? noen som vet?
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 jeg har ikke m-tech, men jeg har sports understell (standar på coupe) og sports interiør... sports understellet til coupe og cab senker ihvertfall 20mm, om dette er tilfelle på compact og sedan også vet jeg ikke. en m-tech har anderledes skjørter og fangere rundt om. slik ser en m-tech frontfanger ut
larserso Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 I tillegg til som forklart over her er det også forskjell på vanlig sportsunderstell og M-tech. M-tech er noe kraftigere og stivere. Står i hvertfall "Only for M/// sportssuspension" eller lignende på bærebroene på min foran. Har blitt fortalt noen stag skal være kraftigere på M-tech-biler. M-tech pakken har også en del andre ting som standard som fangere, skjørt, sort taktrekk etc. På touring skal både vanlig sportsunderstell og M-tech understell senke 15 mm og jeg er ganske sikker på at det også gjelder sedan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå