X3 LAsse Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hei. Jeg forsøker å finne igjen en tråd jeg leste om hvordan aktivere dette. Jeg leste at det er i en "hemmlig" meny. Noen som har oppskriften på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Gå inn på "set" og så hold "menu" knappen inne i ca 10 sek. I bunn av den skjulte menyen ligger valget om perspektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X3 LAsse Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Glimrende. Fikk opp menyen og endret perspectiv til on, men det bildet endret seg ikke? Har en X3 med sånn snurr opp skjerm. Valgte også full skjerm med karvisning. Det hjalp ikke. Må jeg starte det om på noen måte? Sorry for nOOb spørsmål, men er fersk på Navibiten. Endelig BMW igjen etter mange år med annen SKIT. sist MONDEO.... er det mulig å få kjedeligere bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Du må i tillegg velge det inne i selve navi menyen tror jeg..... Jeg husker ikke helt hvor...men kan kikke i bilen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X3 LAsse Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Setter jeg stor pris på. Jeg finner ikke ut av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Må du ikke over en viss firmware/software nivå for å få perspective? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Jo, men han har vel riktig software siden han kan velge perspektiv? Eller kan man velge det allikevel? Jeg har ikke fått sjans til å kikke etter i bilen....husker du om det var noe valg man måtte gjøre i navi menyen i tillegg kjennern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Ja under View, der du velger om du skal peke nord med bilen eller om kartet skal peke nord mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X3 LAsse Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Fant ut av det ja... Ja jeg har software V.31 og mulighet for perspective. Først aktvere i menyen, så velge fra view. Fungerte perfekt. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå