Gå til innhold

Registerreima røk m20b20


Yngvejos
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg ufnnet ut at registerreima er røken. :(

Den røk på ca 1500 rpm, men jeg har kinna masse siden den tid, fordi jeg trodde det var tenningen det var noe galt med.

Vridde rundt veiva, og eneste stedet det var komp var på OT merket.

Er det sjanse for at ventilene har overlevd? Rotoren peker nedover.

Og hvordan skal jeg snu kammen til merket sitt uten å ødelegge ventiler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ingenting som så ødelagt ut under ventildekselet. Men jeg prøvde selvfølgelig å snu på kammen med veiva på ot. Så da knakk jeg av en av de tappene som rotoren er festa i.

Jeg skal prøve å vri den forbi ot i morgen å vri rundt kammen.

Alle mutterene på ventildekselet var veldig løse, nesten så man kunne tatt dem med fingrene. Skal de strammes så lite til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd å dra rundt både veiv og kam.

Det gikk fint å dra begge deler en hel runde rundt. Og etter hvert som jeg dro rundt, randt det bensin ut av eksosen.

Det jeg sliter med, er å få stilt både veiv og kam på OT merkene. Er det noen metode for å gjøre dette?

Jeg går utifra at det er den "gullklumpen" på veivhjulet som er ot merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...