316 Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Vasket bilen din med CRC før? Fy faen, så effektivt! Bilen min har ikke vært så ren på flere år tror jeg... Spyl av bilen med vann først, spray på litt CRC her og der. Gnu over bilen med en svamp til lakken blir glatt. Bruk rikelig med lunkent vann. Spyl av hele bilen en gang til og tørk i vei. Det blir bra!
JoeNasty Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Forklar CRC...Hva er dette?Merke pris og hvor handler man inn dette mirakelproduktet??
316 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Denna vel! Det er ikke første april i dag nei, dette fungerer som f!
S.Arnesen Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 problemet med det er jo at den etterlater seg smøreolje. wd 40 gir deg også en skinnende og blank bil, men den etterlater seg også ett oljebelegg som trekker til seg støv og dritt som juling...
jørn_318i Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 hvorfor ikke bare vaske bilen med ordntlig såpe da?
S.Arnesen Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 bruker den voksshampoen fra biltema jeg. blir utrolig rent, også etterlater den seg en fin liten "voks film" som gjør bilen veldig lett å rengjøre...
Thomaz Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Var forresten en odøling innom meg på Jernia som mente lampeolje skulle være bra.. kjøpte to kanner å dro av gårde blid som ei sol å skulle vaske bil.. Noen som vet åssen det er forresten?
maurtin Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 ja, vaska bilen med lampolje idag faktisk! Fukte bilen der det trengs med lampoljen med en svamp(hekken og fra vinduene og ned), La det stå slik i ca 10 min, viss asfalten ikke er oppløst så kan du gå over å svampe litt med lampolje. vask bilen etterpå, utrolig effektivt! all ru asfalt/salt/vettafaen var vekk!
lloydsb Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 ja, vaska bilen med lampolje idag faktisk! Fukte bilen der det trengs med lampoljen med en svamp(hekken og fra vinduene og ned),La det stå slik i ca 10 min, viss asfalten ikke er oppløst så kan du gå over å svampe litt med lampolje. vask bilen etterpå, utrolig effektivt! all ru asfalt/salt/vettafaen var vekk! lampe olje e veldig effektiv te å ta asvalten og dritt som sitter, men e bare det. den tar alt, også voksen så bør poleres etterhvert!
JoCCe Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Holder på med lakkering og oppretting i bedrifta vår, så har hatt endel polerings jobber osv opp gjennom tia da. Vasker bilen med lampeolje å lar det stå før jeg spyler av med høytrykspyler, blir helt fri får nupper å dritt i porene i lakken MEN, bilen blir matt etter dette så den bør poleres for og forsegle lakken etter en grundig vask. Så lenge bilen er ofte polert er det ikke noe problem at asfalten setter seg
316 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Sikkert mulig å vaske bilen med såpe etter dette igjen, men det trengs virkelig ikke. Det blir helt perleblankt, broren min har brukt denne metoden på flere biler over lengre tid. Har ikke hørt noe om at den trekker til seg møkk som noen kom med her. Genialt for å få av møkk i hvertfall. Kan tenke meg at en polering etter dette hadde vært genialt.
Rabies Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Hva med å bare bruke meguiars quick clay som faktisk er lagd for å fjerne nupper og dritt;)
Bimmerlars Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Hva med å bare bruke meguiars quick clay som faktisk er lagd for å fjerne nupper og dritt;) Prisen veit du
BreitBau Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Tja.. Onkel smører inn sine biler med parafin.. Ogdet fungerer veldig bra.. Selv tørr jeg ikke smøre inn bilen min med smørefett ass.. Liker forresten Autoglym sin polish for mørk lakk.. Lukter eple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå