carlhaakon Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 er inn om dagen og bytte til m50b25 motor når er planen og bytte motor da? hvordan bytter man dagen? åje skrivefeil retta nå slik det går når man er litt for tidlig oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 i mars-april en gang tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 du.. lyst på sports skiver til din forran?? har noen liggende pga bestilte feil kan få de for 900 kr(ikke brukt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Må bare gi deg en tilbake meling når lønna kommer Gikk noen 1000 lapper på deler denne mnd,en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Da var den minste pakken med deler kommet her er noen mobil bilder. Senterkopper til Rondell 58 felgene mine. Carbon emblem til panser og bakluke. Klarglass tåkelykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Noen som vet om det er vanskelig og bytte bmw emblemene foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 nei... er veldig enkelt... litt tape på et flatt skrujern og vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 Aha da blir det byttet ut imorra:P Skal hente ei pakke på posten med M speil, m dørlister, m pedaler, m girkule Det blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 ja, blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 YESSS!! da var pakken ankommet:P Må nok få på så mye jeg kan imorgen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Ny girkule ble hevet på. Ble mye finere og lettere og gire. Har lånt bilde fra en på forum, men samme girkule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ohoi! Skrev til deg på tulletråden, men vet ikke om du så det. Så deg på søndagen kveld om jeg husker rett. Du vaska vinduene dine på shell i byen og jeg hadde parkert vedsiden av deg. Var ikke sikker om det var deg så jeg hilste ikke... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Hehe stemmer ja var nevø min som hadde kliset på vinduene med smelta is Så må vaske litt sånn smått. Ble stående og se litt på din så litt kjent ut men var ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Hehe stemmer ja var nevø min som hadde kliset på vinduene med smelta is Så må vaske litt sånn smått. Ble stående og se litt på din så litt kjent ut men var ikke sikker. Hehe, men da vet vi til nestegang Kjekt å ha noen å hilse på. hehe Du vet forresten ikke om noen som har utstyr til å resette airbag hjernen? Tenkte å prøve å unngå verksted for en slik fillejobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Kan alltids høre litt rundt og gi beskjed;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå