///Mysild Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 er ikke lov heller... motoren må være nyere enn karosseriethvis du skal bytte men hvorfor e30!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Spørs vel hvilken motor det gjelder og. M40 og M42 burde jo være mulig å få til.. Men hvorfor`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 skal vel kjøpe seg is eller skal kanskje ha m20 haha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Hvorfor fordi jeg kan få en E30 M3 motor billig av min bror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Men får jeg godkjent men en 92 mod 325 motor da i et 93 karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 nope... du gjør nok ikke det... motor må være nyere... men... e30 m3 i e36... spesielt, og ikke tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 HELT SIKKER? har ikke lyst på Vanos skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 ja, gatebil taxien ble ikke godkjent pga motoren var eldre... men hvorfor godkjenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Ser nesten ut som de "TVINGER" meg da. Blir ikke noen godkjenning da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 mhm... menne, du kan nok klare å få juksa det til litt kanksje... simonsen har vel et svar eller 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 15, 2008 Forfatter Share Skrevet November 15, 2008 Har nok det bare jeg får tak i han.. :S Ikke bare det heller for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 hehe... snakka med han i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Da er han sikkert bare litt lei av at jeg maser litt på han ang bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Skulle tro det var mulig å få godkjent med M50 selv om denne er eldre enn bilen? Er vel bare å unnlate å informere om dette? M50 er jo levert til E36 så om det er med el uten vanos kan jeg ikke se på som noe problem. Jeg tolker iallefall reglene mer slik at man ikke f.eks får godkjent en m20 siden den aldri har vært levert i det karosseriet. Gatebiltaxien er jo en E90 med S50 motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Ja det er noe med det og ja. Får se hva det blir i feb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå