Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Klistremerke er jo bare pure faen da ,men baum,ene er bare får og få litt godt lukt mens den står under vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 trodde ikke du var så harry marius... men dengang ei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hva nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 baum, felg og harry klister... lukt eller ikke... la vinduet stå på gløtt heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har prøvd den før du ble RUMPE lukt!! ihvertfall den kjelleren.Men alt er stash til kanskje 50kr og de kan LETT tas vekk? Som de skal også... Så ikke ta meg under samme kam som de med torshow vinge og hood scoops. På forhånd TAKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Men 1 ting som ikke er harry er at jeg får speilene tilbake på tirsdag Etter en dårlig lakk jobb så måtte rettes opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Flere som har kjøpt FAST car el hva det bladet heter ja Gjenstår bare senk og felger som står i rettferdiggjør klistremerket da Wunderbaum er harry, den må isåfall gjemmes.. btw så er vinterlagring for pyser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hehe må ha noen og lese på når jeg var nedover i danmark.. Jeg har senket 40 bak så jeg går temmelig fort nedi bare med 100kg baki:( Men vil ha den ned 2cm til foran etter jeg får Gt splitterne på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Har prøvd den før du ble RUMPE lukt!! ihvertfall den kjelleren.Men alt er stash til kanskje 50kr og de kan LETT tas vekk? Som de skal også... Så ikke ta meg under samme kam som de med torshow vinge og hood scoops. På forhånd TAKK. det gjør jeg jo akkurat som JEG vil da! vinterlagring er for mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Bilen er jo langt ifra ferdig så vi får se hvilken Kam jeg havner under;),Men tror du vil like den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aabo Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Syns fargen på lakken din er nydelig:D Gleder meg til å se når du er helt ferdig med Mons:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Thanx ja blir bra det. Har du fått levert e34 på verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aabo Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 ja:) nå står bilen på verksted:P Vil ha den tilbake:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Da fikk jeg Gt splitterne som jeg kjøpte av J Hofstad her på forumet. Dårlig mobil bilder, Men dere vet vel hvordan de ser ut Noen som har noen monterings tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 kjekt meg gt spliter. Satser på mine kommer i morgen.. Da blir det montering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå