Gå til innhold

Spinx sin Bmw E36:Til Lakkering

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg endelig tatt bilder med et speilreflekskamera får første gang. Jeg brukte Canon 350d, Men var ikke lett og stille inn lukketid,blender og det der, Men her er ihvertfall noen bilder. Takknemlig får ris & ros.

akciyragmrrsi69phaxp.jpg

azusoirw2uz2aaxooj5x.jpg

7uyug2ge36s0hhdvsuhy.jpg

issklxxuki2z5c2f5hts.jpg

ltjgerhwdhnpqczm86of.jpg

opm3qmcc0pxdy9efmq86.jpg

dzh129relzwp0y6ukacp.jpg

k3hc80oh8fzpzp8sjgqb.jpg

d81acuy05a9amlkt2us3.jpg

gjhxy2s3ok59ljq0mrmj.jpg

2t5behcmzejdhv52hlr6.jpg

iaer9ck0cn95nc5pztzb.jpg

6ns55lxvfgiab6xuprcn.jpg

r2yto2ntqtje535wxwtm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par momenter:

- det er bedre å legge ut noen få veldig gode bilder, enn mange som er halvveis bra ;)

- location er ekstremt viktig, så plukk ut en med en bakgrunn som ikke forstyrrer bildet

- utsnittet man har (komposisjonen av bildet) er også veldig viktig, og et par av bildene kunne blitt bedre dersom det var litt mer rom på noen av sidene på bilen. Bilde 5 er et eksempel på dette. Burde være litt mer rom foran bilen etter min mening, men er ellers et greit bilde

- Bilde 9 er desverre litt for mørkt, men kunne ellers hatt litt potensiale. Kan fikse litt i photoshop, men da bildet i tillegg er litt kornete blir det nok for uklart

- det nest siste bildet er også "klassisk", men her skulle du også hatt litt mer luft over bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo få med de fine belteputene som jeg fikk kjøpt av en hyggelig fyr i en 520 E39:) Hvordan har bilen din det da?

Bilen er på bedringens vei, ny M5 fanger og M5 speil er bestilt.

Ellers så er bilen et lite eventyr av seg selv. Minner meg litt om Ford, fikser en feil.... ny kommer. :D

Men nå er så mye byttet og det må jo bli bra til slutt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adios takk for tips jeg ser det når du nevner det, Men har ikke lagt merke til det før:) Jeg tar nesten aldri bilder så blir nok bedre etterhvert. Flotte tips til forbedringer ihvertfall. Kan man klare og forandre mye i photoshop?

M5 fanger og speil blir jo aldri feil etter min mening. Kjedelig det der med de små feilene som bare dukker opp 1 og 1 om gangen:( Du får hive opp noen bilder når du får god sakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adios takk for tips jeg ser det når du nevner det, Men har ikke lagt merke til det før:) Jeg tar nesten aldri bilder så blir nok bedre etterhvert. Flotte tips til forbedringer ihvertfall. Kan man klare og forandre mye i photoshop?

Den beste måten til å bli bedre på er å trene, og etter hver gang se hva man gjorde bra og hva som ikke var like bra. På den måten kan man få luket ut de dårlige tingene, og hele tinde forbedre seg.

Du kan forandre veldig mye i photoshop ja. Egentlig det meste, men er ikke like lett å få ting pent alltid. Når man for eksempel har et mørkt bilde man vil gjøre lysere kan man lett få til dette i photoshop, men bildene har en tendens til å bli kornete da. Dette gjelder egentlig de fleste endringer som har med farger å gjøre i photoshop.

I begynne å bruke photoshop kan være forvirrende pga det store utvalget av muligheter, men et sted må man begynne og man lærer ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...