Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Her et i daglys som jeg fant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Her et i daglys som jeg fant. Hehe . Glemt noko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 du var litt får rask for meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 blei jævli bra det de, har splittere snart jeg å men er det bilde tatt nå, ingen snø?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Tatt idag ja:) Du ser litt snø i bak der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Noen som kan lage avatar av det siste bilde her til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Da fikk jeg endelig tatt bilder med et speilreflekskamera får første gang. Jeg brukte Canon 350d, Men var ikke lett og stille inn lukketid,blender og det der, Men her er ihvertfall noen bilder. Takknemlig får ris & ros. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Disse så kjent ut ja hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Måtte jo få med de fine belteputene som jeg fikk kjøpt av en hyggelig fyr i en 520 E39:) Hvordan har bilen din det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Et par momenter: - det er bedre å legge ut noen få veldig gode bilder, enn mange som er halvveis bra - location er ekstremt viktig, så plukk ut en med en bakgrunn som ikke forstyrrer bildet - utsnittet man har (komposisjonen av bildet) er også veldig viktig, og et par av bildene kunne blitt bedre dersom det var litt mer rom på noen av sidene på bilen. Bilde 5 er et eksempel på dette. Burde være litt mer rom foran bilen etter min mening, men er ellers et greit bilde - Bilde 9 er desverre litt for mørkt, men kunne ellers hatt litt potensiale. Kan fikse litt i photoshop, men da bildet i tillegg er litt kornete blir det nok for uklart - det nest siste bildet er også "klassisk", men her skulle du også hatt litt mer luft over bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Måtte jo få med de fine belteputene som jeg fikk kjøpt av en hyggelig fyr i en 520 E39:) Hvordan har bilen din det da? Bilen er på bedringens vei, ny M5 fanger og M5 speil er bestilt. Ellers så er bilen et lite eventyr av seg selv. Minner meg litt om Ford, fikser en feil.... ny kommer. Men nå er så mye byttet og det må jo bli bra til slutt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Adios takk for tips jeg ser det når du nevner det, Men har ikke lagt merke til det før:) Jeg tar nesten aldri bilder så blir nok bedre etterhvert. Flotte tips til forbedringer ihvertfall. Kan man klare og forandre mye i photoshop? M5 fanger og speil blir jo aldri feil etter min mening. Kjedelig det der med de små feilene som bare dukker opp 1 og 1 om gangen:( Du får hive opp noen bilder når du får god sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Adios takk for tips jeg ser det når du nevner det, Men har ikke lagt merke til det før:) Jeg tar nesten aldri bilder så blir nok bedre etterhvert. Flotte tips til forbedringer ihvertfall. Kan man klare og forandre mye i photoshop? Den beste måten til å bli bedre på er å trene, og etter hver gang se hva man gjorde bra og hva som ikke var like bra. På den måten kan man få luket ut de dårlige tingene, og hele tinde forbedre seg. Du kan forandre veldig mye i photoshop ja. Egentlig det meste, men er ikke like lett å få ting pent alltid. Når man for eksempel har et mørkt bilde man vil gjøre lysere kan man lett få til dette i photoshop, men bildene har en tendens til å bli kornete da. Dette gjelder egentlig de fleste endringer som har med farger å gjøre i photoshop. I begynne å bruke photoshop kan være forvirrende pga det store utvalget av muligheter, men et sted må man begynne og man lærer ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 må si det har blit penere siden bildene fra første siden liker rød E36 med M tech, så beggynner og bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå