matsby Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 nydelig bil har du omlakkert den? virker som den er finere i lakken ein det den var første gangen du fikk den har du planer om godkjening av støre motor eller skal du kjøre uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 streetmeet... lolz! i dette været... lykke til ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 Takker matsby;) Nei har bare gitt den en skikkelig polering og stellt godt med den. Planen er vel og kjøre i noen mnd til jeg får råd til og godkjenne den, Men sykt kjiipt og smelle eller tyveri så får se om jeg får ta et lån eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 du må oppdatere førstesia de btwm har er tilbud til deg, engang, om noen måneder, så skal vi ut i 4 tia på natta å ta bilder inni tunnelen i baneheia det må være den ultimate plassen å ta bilder u and me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 du må oppdatere førstesia de btwm har er tilbud til deg, engang, om noen måneder, så skal vi ut i 4 tia på natta å ta bilder inni tunnelen i baneheia det må være den ultimate plassen å ta bilder u and me And me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 hmmm... ja kanskje det har har jo 5er, så da går det greit hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Ja men det hørtes artig ut med jeg;) Hva er det jeg med oppdatere på første siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Ja men det hørtes artig ut med jeg;) Hva er det jeg med oppdatere på første siden? den er god bilder hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Sånn da har jeg oppdatert får din skyld:P Gidder du og lage avatar av dette får meg? Jeg er så noob at jeg får det ikke til selv:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 jepp, kan det.. det er jo litt uklart da, men skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hmm tror jeg må finne et annet bilde som er mer tydelig:P Hva med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 det er større enn 12kb:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå