///Mysild Skrevet Mai 20, 2008 Share Skrevet Mai 20, 2008 ble jo bra det mem kjøp deg noen bmw klister å ha i felgene, senterkopper, og hiv ut den girkula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 Takkhehe det bilde skulle egentlig ikke være med vet men det er gangske god og holde i men skjønner. Tar gjerne imot ris/ros fra alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 Jobber du nede på lumber egentlig? Syntes jeg så bilen din der nede i halv tolv tia i dag... Så bra ut i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Takk jeg går på skole der;) kjørte du en svart e36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Bor du i kr sand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 kim bor på øya haha... nei da... han bor i vågsbygda en plass hvis jeg husker riktig... han har en lilla compact... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Felgene var fine Passet bilen godt. Flott å se at flere benytter 17". Er egentlig akkurat passe stort på en bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 kim bor på øya haha...nei da... han bor i vågsbygda en plass hvis jeg husker riktig... han har en lilla compact... Er nok ingen mutant jeg nei ///Mysild holder folket oppdatert Ble klar forbedring med de felgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Takker for ros;) hehe jeg får ikke inni en finger i hjulbuen bak:P Godt og høre at du er ifra øya. Noen som vet hvor jeg kan få tak i senterkopper eller klister som mysild snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 ØY! Jeg er ikke en innavla øya-mutant Hehe... Senterkopper eller klister kan sikkert bavaria få tak i til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2008 Nope bare til orginale felger sa de;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 noen andre plasser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 På rekvisitta butikken rett ved bjarne har jeg sett at de har hatt noen senterkopper liggende. Kanskje verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 Fin bil, Spinx! Enig i at 17" funker bra til hverdagsbruk. Men hiv ut den girkula! Er jo faktisk endel fra Kristiansandsområdet her? Jeg flytter nedover i løpet av sommeren, så kanskje jeg ser dere langs veien til høsten? Jeg er i såfall han med rust på bakluka, Z4-felger og barnevogn helt opp til taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå