marararius Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hva med å heller være litt positiv? Det her kommer jo til å bli helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hva med å heller være litt positiv? Det her kommer jo til å bli helt rått så du kan si at du er 99.9% ferdig og bilen din er 99.9% strøken siden du ikek skal gjøre så veldig mye mer? eller? jeg er ikke negativ, jeg er bare realistisk... 1 steinsprut, så er den ikke 100% lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 for og være på den sikre siden så bør du ha sendt inn en søknad og få den godkjent sånn at du er 100% sikker at du har lov, når dem har levert ut en godkjenning på at du får lov og bygge om bilen skriftlig så kan dem ikke trekke seg heller Men det betyr ikke nødvendigvis at du får den godkjent, de sender ikke ut godkjenning, de gir deg klarsignal på at du kan sette igang. Er ikke ting som de forventer, kan de la være å godkjenne den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 han har papirer fra en annen m3, og bmw har stemplet at alt stemmer med delenummer på den, så da er det jo bare å sette i gang ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Nei, jeg er ikke 99,99% fornøyd med bilen, men er fortsatt masse igjen, og mange planer også.. Så ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 bedre å helle rha litt labre forventninger og helelr bli postivt overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Det er jo forskjell på 99% strøken også 99% ferdig jeg mener man blir vel aldri ferdig med en bil det duker alltid opp noe nytt som er interisant til bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 hehe... akkurat... man blir aldri 100% ferdig, og den blir aldri 100% strøken elelr kanksje akkurat når den er ferdig montert ^^ hehe men da begynner poleringa og lakkjobbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg gir meg det kan bli en lang diskusjon visst ikke:P,men skal blir digg med litt oppgradering i motorom fra 105hk til 286hk + 20 fra chipen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 20 hk, fra en chip? å gi meg styrke... haha!! lurer på om ikke jeg skal gi meg heller... for du har visst gått fra vettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Er det ikke ca 10% av det som er i motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Har motoren hatt 286hk da den var ny må du regne med den har tapt seg ganske mye på over 15 år Og jeg tror ikke du merker så mye til 20hk på den motoren uansett, dersom du faktisk får så mye som 20hk pga en chip (noe jeg er litt tvilsom til at du får) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 20hk er... optimistisk, speielt på en S50 som er såpass hardt "trimma" fra fabrikk. Tror du blir mer enn fornøyd med 286 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Er det ikke ca 10% av det som er i motor? det er 25% ca på lavtrykksturbo på bensinbil gjør du ikke annet enn at den blir litt skarpere i mellomregisteret og kan får ca 300 rpm mer... en kompis kjøpte fullt effektanlegg, pipercross kaldluftsfilter og chip på en st150 (ford fiesta med 150 hk) med grenør og alt fikk han omregnet til 153 hk i motoren ^^ når den var 4 måneder gammel så hadde den 3 hk mer enn normalt, etter oppgraderinger for 15000... han ble litt stum! så jeg vil si at det å tro på at en m3 for 20 hk mer, er som å tro på at en hare kan legge egg, og løpe rundt med dem i en kurv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Sondre, du må huske på at selv om en bil skal har 150hk når den blir levert fra fabrikk betyr ikke det at den faktisk har det. Dessuten ble det omregnet til 153hk i motor, og effekttapet er ulikt fra bil til bil. For å ha kontrollert hvor mye økning han faktisk hadde måtte han nesten ha testet bilen før oppgraderingene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå