Gå til innhold

Spinx sin Bmw E36:Til Lakkering

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med å heller være litt positiv? :) Det her kommer jo til å bli helt rått

så du kan si at du er 99.9% ferdig og bilen din er 99.9% strøken siden du ikek skal gjøre så veldig mye mer? eller?

jeg er ikke negativ, jeg er bare realistisk... ;-) 1 steinsprut, så er den ikke 100% lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og være på den sikre siden så bør du ha sendt inn en søknad og få den godkjent sånn at du er 100% sikker at du har lov, når dem har levert ut en godkjenning på at du får lov og bygge om bilen skriftlig så kan dem ikke trekke seg heller

Men det betyr ikke nødvendigvis at du får den godkjent, de sender ikke ut godkjenning, de gir deg klarsignal på at du kan sette igang. Er ikke ting som de forventer, kan de la være å godkjenne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motoren hatt 286hk da den var ny må du regne med den har tapt seg ganske mye på over 15 år :wink: Og jeg tror ikke du merker så mye til 20hk på den motoren uansett, dersom du faktisk får så mye som 20hk pga en chip :) (noe jeg er litt tvilsom til at du får)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ca 10% av det som er i motor?

det er 25% ca på lavtrykksturbo

på bensinbil gjør du ikke annet enn at den blir litt skarpere i mellomregisteret og kan får ca 300 rpm mer...

en kompis kjøpte fullt effektanlegg, pipercross kaldluftsfilter og chip på en st150 (ford fiesta med 150 hk)

med grenør og alt fikk han omregnet til 153 hk i motoren ^^ når den var 4 måneder gammel så hadde den 3 hk mer enn normalt, etter oppgraderinger for 15000... han ble litt stum!

så jeg vil si at det å tro på at en m3 for 20 hk mer, er som å tro på at en hare kan legge egg, og løpe rundt med dem i en kurv... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sondre, du må huske på at selv om en bil skal har 150hk når den blir levert fra fabrikk betyr ikke det at den faktisk har det. Dessuten ble det omregnet til 153hk i motor, og effekttapet er ulikt fra bil til bil.

For å ha kontrollert hvor mye økning han faktisk hadde måtte han nesten ha testet bilen før oppgraderingene også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...