///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Sondre, du må huske på at selv om en bil skal har 150hk når den blir levert fra fabrikk betyr ikke det at den faktisk har det. Dessuten ble det omregnet til 153hk i motor, og effekttapet er ulikt fra bil til bil. For å ha kontrollert hvor mye økning han faktisk hadde måtte han nesten ha testet bilen før oppgraderingene også... gjorde jo det... den hadde "omregnet" 149,XX noe hester... så gikk det ei uke, så var det opp å teste igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja ok det var jo litt "bummer" da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 ja, haha ^^ jeg lo godt :-D:-D:-D:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2009 Da kom jeg endelig hjem etter og ha kjørte 320mil med en E46 330 og hente meg M3,en. Her er noen bilder av en skitten m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Gratulerer med skikkelig motor! Hvorfor ble det sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 hva skjedde med den andre? hmmm... men uansett... er nok moro... håper for din del at du klarer å få det godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2009 Jeg kjørte nedover også når jeg kom fram sa han at sjoføren som henta biler til han var blitt syk så han hadde bare denne igjen og en 3,2 men han mente at denne gikk friskere så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Da ribba jeg hele bilen min igår alt av motor/understell og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Bilder.. Edit: fikk ikke opp bildene første gang jeg klikka meg inn på tråden. Skal du godkjenne dette? Bytte hele ledningsnettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ja skal godkjenne det ja;) Er ikke helt kommet igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Gratulerer, dette blir bra, tenker du skal merke god forskjell på draget! Litt OT, men skal du eventuelt kvitte deg med de delene du ikke får brukt fra sedanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ja draget var jo helt brutalt forskjellig. Ja jeg skal selge alt av som ikke blir brukt på sedanen så bare kom med bud på pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Den er grei, lykke til videre med prosjektet, blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 dette blir bra! blir ikke noe concourse på deg i år helelr da ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hehe nei må nok desverre stå over i år også får en ganske bra unnskyldning ;D Blir nok heller våler tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå