Gå til innhold

Spinx sin Bmw E36:Til Lakkering

Spinx
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 684
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Så gøy at noen tok opp igjen denne tråden da :) Nei har hatt familiekrise så har gått veldig seint men hopper å ha start på den før 1 juli, men blir nok litt prøve skilter før jeg får hvite skilter på den. Det som har skjedd er at jeg har gått over hele bilen og tatt den for rust og fått tectylert den under og inni de nye forskjermene. Lagt opp nye bensin slanger og bremserør. Har også valset hjulbuene litt, men vuderer litt til. Visst noen kjenner om noen dyktige å litt rimelige lakkerer sør for oslo må dere hylle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du har flytta drivverk, motor etc. fra den sorte M3'en og over i den røde? Har litt kontakter hos CustomCars i Lillesand, om det er interessant. Evt. kan jeg høre med en jeg har samarbeida med før, som driver Kvinesdal Lakk (i Kvinesdal...). Bare å rope ut, får sikkert ordna noe.. ;)

(Har også et par kontakter som driver med motivlakk/painbrush eller hva det heter forno...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alt av understell, motor osv er flyttet over :) Har også kjøpt for tusenvis i nye deler som jeg sikkert ikke trenger å bytte også en del slitte deler så visst Bt ikke liker dette når jeg skal vise den skjønner ikke jeg. Åh det hørtes jo kjempe greit ut visst du gidder å høre? For de pleier vel vanligvis å ta 30-40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er vel ca 30-40 de skal ha for hellakkering, litt avhengig av farge osv. Skal høre med de jeg kjenner å se om vi kan få til noe ;) Skal du ta den oppover mot Rudskogen i juli? Prøveskilt jeg tenker på da... Sender deg en PM når jeg har hørt ang lakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hvor stor lakkjobb er det snakk om da? Et par fangere eller noe i den duren? Vesentlig for lakkerings-folkene å vite når de skal si en pris ;) Jepp, skal selvfølgelig opp til Rudskogen. Jobber litt for div. bilarrangører (bla. Gatebil), så de har bestilt et vaktteam på 8 personer fra meg, så vi skal opp der å være publikumsvakter ;)

Holder til i Vågsbygda jeg, stadig rundt å surrer i andre deler av byen forsåvidt, men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...