Dirty Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Fikk beskjed om å passe meg på sms, makan til 12 år, vis han er på fylla en mandag kl 3 så sier jo det sitt, var da jeg fikk sms'ene men venter forsatt på delene , trenger de nå så bare med å få leverte de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Kan dere ikke bare sloss å bli ferdig med det? Pingler frekk i tryne på bimmers. liten i virkeleligheten. sånn er 90 % av alle her på forumet, sloss for 2000 kr da er man fattig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 27, 2009 Forfatter Share Skrevet November 27, 2009 Jeg har ikke vært frekk i trynet så ikke begynn engang. Han som holder på med de delene du kan kontakte han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 Da begynner meg å en kamerat av meg på bilen imorra;) Forhåpligvis er ferdig på søndag;) bilder kommer nok løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Fikk beskjed om å passe meg på sms, makan til 12 år, vis han er på fylla en mandag kl 3 så sier jo det sitt, var da jeg fikk de Hei hei hei, ikke noe galt med å være full klokka 15.00 på en mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Må bare si det koster jo en formue for å få en M3 motor i topp stand Greide og bruke 14 lakken bare på motor deler idag Mangler bare å koble opp ledningsnett til motor & coupe så er vi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilPatrick Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Nærmer det seg eller? Var veldig lenge siden forrige oppdatering nå... Hvordan gikk bygging, godkjenning osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Så gøy at noen tok opp igjen denne tråden da Nei har hatt familiekrise så har gått veldig seint men hopper å ha start på den før 1 juli, men blir nok litt prøve skilter før jeg får hvite skilter på den. Det som har skjedd er at jeg har gått over hele bilen og tatt den for rust og fått tectylert den under og inni de nye forskjermene. Lagt opp nye bensin slanger og bremserør. Har også valset hjulbuene litt, men vuderer litt til. Visst noen kjenner om noen dyktige å litt rimelige lakkerer sør for oslo må dere hylle ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilPatrick Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Betyr det at du har flytta drivverk, motor etc. fra den sorte M3'en og over i den røde? Har litt kontakter hos CustomCars i Lillesand, om det er interessant. Evt. kan jeg høre med en jeg har samarbeida med før, som driver Kvinesdal Lakk (i Kvinesdal...). Bare å rope ut, får sikkert ordna noe.. (Har også et par kontakter som driver med motivlakk/painbrush eller hva det heter forno...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ja alt av understell, motor osv er flyttet over Har også kjøpt for tusenvis i nye deler som jeg sikkert ikke trenger å bytte også en del slitte deler så visst Bt ikke liker dette når jeg skal vise den skjønner ikke jeg. Åh det hørtes jo kjempe greit ut visst du gidder å høre? For de pleier vel vanligvis å ta 30-40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilPatrick Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Ja er vel ca 30-40 de skal ha for hellakkering, litt avhengig av farge osv. Skal høre med de jeg kjenner å se om vi kan få til noe Skal du ta den oppover mot Rudskogen i juli? Prøveskilt jeg tenker på da... Sender deg en PM når jeg har hørt ang lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg skal bare ha orginal farge og kunn lakkes utvendig. Javisst må jeg til rudskogen i juli Skal du eller? Hvor holder du til i kr sand egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Er det her i Kristiansand du har søkt om ombygging og fått godkjennelse fra??? Trodde det var så godt som umulig hos de NAV-Naziene som er her i byen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Trenger delene nå. vis ikke kommer jeg å henter min ECU uten startsperre , kommer i morgen hvor bor du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilPatrick Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Åja, hvor stor lakkjobb er det snakk om da? Et par fangere eller noe i den duren? Vesentlig for lakkerings-folkene å vite når de skal si en pris Jepp, skal selvfølgelig opp til Rudskogen. Jobber litt for div. bilarrangører (bla. Gatebil), så de har bestilt et vaktteam på 8 personer fra meg, så vi skal opp der å være publikumsvakter Holder til i Vågsbygda jeg, stadig rundt å surrer i andre deler av byen forsåvidt, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå