carlhaakon Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 vart pen med nye felger få på M tech front nå så blir det konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 ja sitter og vurdere det nå siden har fått meg jobb også så får se løpet av sommeren;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 det høres bra ut rød bil med M tech og svarte lister er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Ja vet Ble nye nyrer på den idag;) ble mye bedre det enn de andre som var penselmalt røde( forrige eier). Bilder kommer vel til kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Noen som kan gi meg noen kjappe tips om hvordan jeg kan feste øyelokk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Sica... Evnt rutelim eller dobbeltsidig teip hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 tec7, så får du de aldri av igjen hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Da var bildene lagt inn Gi gjerne ros og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 med full M tech, svarte M lister og litt mørkere lykter tror jeg denna blir perfekt er det lov og spøre hvor mye du ga for felga? og åssen felger det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Takk begynner og bli mer fornøyd selv nå. .jeg kjøpte de på schmiedmann for 8700 men pga 2mnd forsinkelse fikk jeg de billigere;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 ble bedre, menne, sort grill FTW og en GOOOD polering bør være på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Noen som kan gi meg noen kjappe tips om hvordan jeg kan feste øyelokk? Dobbeltsidig tape Jeg brukte en fra biltema.. Fungerer fint, samtidig som du kan ta dem av igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 ja får det fulgte med noen sånn lim greier men tror jeg går får dobbel sidet tape så kan jeg evt ta de av igjen:P Må ikke du være så pirkete mysild:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hahah viktig å polere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 den er finere i lakken i virkeligheten. Du får ta turen hen til meg den 15juni da og heller klage:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå