Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann .. har vært og kjøpt meg nye bil nå :P håper dere liker dene bedre da ... den skal det ikke gjøre så veldig mye med ... felger skal på bare få takki dekk på dem ... det er 18 m5 felger ...

skal bytte ut blink lysa og side blinka ...

og kansje sote rutene ...

det jeg har gjort med den nå det er og satt inn nye høytalere foran og bak ...

og nytt m5 ratt ... og m håndbrek ..

driver og ser etter et helt efekt anleg til den ... vis du har noe du skal selge som går til en 530i 89 mod ... så skrik ut ...

men ellers er bilen helt orginal ... allt av foringer er bytta ... og dempere foran og bakk ... sekeset er oxo på jakt etter .. må være tuv gosjent ...

det finnes ikke rust under i det hele tatt ...

men her er det bilder av den ... som han jeg kjøpte den ta har tatt ... skal få tatt noen i morgen .

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

har fått gjort en del med den nå :D satt in anleg .. det syntes ikke en gang at jeg har satt i .. bare subbera da...

senke sett er satt på . det er prefekt senka syntes jeg ..

vinte blinker henter jeg i morgen ..

riger front leppe er montert.

øye lokk har jeg oxo .. men ikke montert enda ... vet ikke om jeg vil sete dem på .. får se ossen det blir .

svarte blinker på sida er bestilt .. og nye bak lykter er oxo bestilt ..

bilder kommer så fort jeg får satt på di viteblink lysa;)

felger ?er på jakt etter det..

har m5 replika felger men har ikke dekk på to av dem :S:P hehe

men allt moro med komentarer da:) :)

Skrevet

Dette kan bli veldig bra :D Få på felgene og litt senk, så har du en sleeper av rang. Kanskje noen flere bilder?

Skrevet

har satt på senk .. men driver og setter i nye blinkers foran :P skal ta noen bilder av den når jeg er ferdig med det:P. har på mim felger nå .. helt til jeg får taki dekk på m5 replica felgene :P

• 2 weeks later...
Skrevet

nå har jeg fått på senk .. og riger leppe foran .. og satt på nye bak lykter.. syntes dem passa men vet ikke helt .. var ikke sånn jeg hadde sett for meg dem bak lykta .. men har satt på sota blinkers foran ;)

felger ser jeg forsat etter har ikke finni noen som faler meg helt i smak enda ..

men her er det noen bilder.. bilen er møkete... har ikke vaska den :P hehe ...

5jcsahygfa8wmgjvyoaq.jpg

su3eu5bywyzs52hhv40s.jpg

wpr1hwsbed4xyhil566k.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

men sitter her og tenker nå som aldri før .. men har et par spørsmål ..

ossen felger vill passe bilen min a? har sett på et par felger men vet ikke hva som vill passe bra på bilen min :P ossen felger ville dere ha satt på ?

Skrevet

Store BBS hjul. Brock B1, Rondell 58, OEM BMW hjul style 32 og M-par eller M5-hjul uten deksel.

+++

Men det må være klassiske hjul. Ikke noe nytt chrometull. Det er bare kvalmt.

Skrevet

har drivi og lett etter rondell58 felger men finner ikke noe jeg har råd til nå :( .. har jo replica m5 felger men har ikke dekk på dem felga .. men dem er litt kantkjørte så vill ikke bruke dem ..

men har drivi og sett litt på sånne her da

oio0eto8uym6q3gyq7ma.jpg

Skrevet

Gratulera me flott bil.:D Eg hra sjøl brock b1 på min og det syns eg kler e34 noe sinnsykt.:D

men et lite tips fra mge her; Ser du har lakkerte sideskjørter, og for å få ein helhet i det så burde du lakkere nedre del av fangerne dine og::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...