indeo Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 kunne tenkt meg en dice i bilen da jeg har iphone og en AUX kabel blir noe upraktisk så tenkte på en DICE enhet men finner ikke noe i norge. blir så dyrt å hente fra US&A. ps. gi noen spesifike linker da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Når den koster 160 Dollar og med dagens kurs kan jeg ikke fatte at du mener den er så dyr i USA. En hver forhandler i Norge vil jo legge på mer kroner på den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indeo Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 er jo dette med MVA da. ser på bavsound. da kommer den på 289 dollar det er med 2point5 spec dock. docken i askebegret som jeg kunne tenke meg. med dagens kurs er det ca 1455 kr. + 25%mva er 1818,- + frakt som sikkert kommer på et par hundre kr. så den kommer nok totalt på 2500,- fra statene og da kunne jeg tenkt meg å vite hva de koster i norge, eventuelt i sverige. lettere hvis dritten går i stykker eller ved feil. har sett at det er noen her som har sånn så hvor har dere skaffet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Har Dice selv, og den handla jeg fra USA. Har faktisk ikke funnet noen som selger den i Norge enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
indeo Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 finner ikke noe her i norden sjøl. men er jo altid noen som vet bedre hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coney Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Dice kan finnes på http://www.transmedia.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå