Mikael-B Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Det settet der er utrolig dårlig synes jeg, dette er overlegent med tanke på rens og beskyttelse: http://swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=208&category_id=32&option=com_virtuemart&Itemid=64 Og en liten tommelfingerregel: Aldri svarte felger på mørk bil 3 delte AC Schnitzer TypeI hadde vært flott på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Hm, det var dritt det da Men når jeg allerede har kjøpt det, må jeg nesten prøve det Ja, noen andre felger hadde gjort susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Jepp, det er bare å prøve Hvis du har tilgang på våtsuger/rensemaskin, så anbefaler jeg å bruke det og, da får du rensa kabrioleten ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Okey, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Strøken bil du har Fikk lyst på AC Schnitzer felgene selv jeg, de var fete!!! Fått testet den cab rensen, hvordan var den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Takk for det Nei, har ikke det enda, tenkte å ta det til våren når det blir litt varmere i luften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hei du. Leste igjennom tråden din igjen. Så du hadde byttet innertak, hva betalte du for det og gjorde du det fordi det var ødelagt eller hadde det bare løsnet? Så også at du hadde montert coilovers på bilen, du har ikke tilfeldigvis et bilde av hvordan det ser ut bak? I følge tidligere eier på min er det justerbart på den også, men finner ikke noe justeringsmuligheter bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå