Gunnar Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Her var det mye trist! http://www.supercarforums.co.uk/chatfor ... c.php?t=30 Legg merke til at det er 35 sider, så der er det mye fælt å se på. Et lite utvalg fra den første siden:
Gunnar Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 "These two BMW M635s have been left at this car park in Dublin for over 3 years now, without turning a wheel. Although, they don't look too bad in the pictures, the red one is falling apart with rust and the blue one is rapidly going the same way. :("
mY6 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Hussains garasje etter invasjonen av Irak. Forøvrig utrolig mange flotte biler med trist skjebne i den tråden der.
oddis Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Vi lever i en kjip verden noen ganger. Enkelte steder/land har en haug av fete biler som blir behandlet som søppel, mens her i Norge kan man jo bare drømme om å få tak i sånne biler til under ei netto årslønn. Enkelte bilkirkegårder i f.eks USA er helt psykisk forstyrrende for ihugga bilentusiaster å oppsøke. Som et hån mot sin egen hobby. Er ikke klassiske biler et kultur og kunstobjekt er ingenting det. Edit: Ille å se de E24'e
EirikL Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Kjenner det skjærer i hjerterota! Slike bilder burde nesten være sensurert
Morty999 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 her er det også mye gamle bilen som bare står å ruster bort.. blir nesten litt lei meg når jeg ser spesielle biler bare står der.. http://www.bilforumet.no/veteranbil/119 ... biler.html
Steffan C Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 "These two BMW M635s have been left at this car park in Dublin for over 3 years now, without turning a wheel. Although, they don't look too bad in the pictures, the red one is falling apart with rust and the blue one is rapidly going the same way. :(" Er det virkelig mulig at 2 slike M6'er blir behandlet på denne måten!! Huff, får helt vondt inni meg .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå