Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.. ja.

Frister ikke å selge den, men ser hvordan markedet er.

Mulig jeg får den godkjent med turbo nå og. Men med en effekt på 300hk.

Skal snakke med biltisynet å en annen kar som har fått dette til, så får vi se hvor det ender henne

Skrevet

Si ifra hvordan du får det igjennom isåfall, for i følge min kontakt person i biltilsynet er denne luken helt stengt nå.. Grunnen er at kaross aldri har vært levert med turbo motor, og motoren jeg/vi bruker ikke finnes som orginal med turbo (avgasskrav).

Du må til Tuv for å få testet avgasser for typ 50-80k for å få dette til :(

Skrevet

Ser du bruker moristech. Hvordan fungerer systemet? Lett å koble + mappe?

Skal ha meg datasprut, og det systemet virket billig og greit.

Har planer om å kjøre på med datasprut + noen 300-400cc dyser.

Skrevet
Ser du bruker moristech. Hvordan fungerer systemet? Lett å koble + mappe?

Skal ha meg datasprut, og det systemet virket billig og greit.

Har planer om å kjøre på med datasprut + noen 300-400cc dyser.

Veldig enkelt, jeg kan lage en grunnmap til deg. En fint justering må du bort til en som har en benk.

Bruker nok 3-4 timer å koble det opp.

440cc dyser er nok greit.

Og du slipper Lmm, bruker map sensor i stede

Skrevet

Da spørrs det jo hvem som mapper moristech da. Vet du om noen? som ikke er altfor langt unna.

Og har du et greit "tilbud" til meg på montering + grunnmapping av det sprutet? Dyser kan jeg skaffe. Har 6stk 300cc dyser for 500kr på hånda. si ifra om du har noe bedre til noenlunde samme pris.

Fått en pris av tktrimming. De ville har 10-12k for kjøp av megasquirt. Hvor også montering og mapping var inkl.

Skrevet
Da spørrs det jo hvem som mapper moristech da. Vet du om noen? som ikke er altfor langt unna.

Og har du et greit "tilbud" til meg på montering + grunnmapping av det sprutet? Dyser kan jeg skaffe. Har 6stk 300cc dyser for 500kr på hånda. si ifra om du har noe bedre til noenlunde samme pris.

Fått en pris av tktrimming. De ville har 10-12k for kjøp av megasquirt. Hvor også montering og mapping var inkl.

Vis jeg skal montere så skal montere dette skal jeg nok ha mellom 10-12k selv.

Snakket selv med tk før vi fikk disse spruta, til meg ga han en pris på 20-22k ferdig montert og mappet.. Merkelig du har fått 10-12k

Jeg skal iværtfall ikke ha noe mindre.. 300cc er litt lite, med sprut klarer du mere enn 300hk med en gang.. får nok 350-400hk kansje. Så må nok ha noen andre dyser som er litt større

Skrevet

Ok. Da skal jeg snakke nærmere med han, slik at vi ikke har missforstått hverandre. Det var snakk om MS da. MS koster ikke mer enn 6k.

Glad jeg får resultater over 300 jeg. Vil nå si den går minst like bra som M3 slik den er nå.

Håper at det er mye å hente i datasprut.

Ringer deg om det blir aktuelt med mrstech jeg.

• 2 weeks later...
Skrevet

Klippet til filmen og la den ut på youtube jeg!

Var veldig moro å sitte på :P

Filmet med mobilen da, så er ikke superduper kvalitet, men man får nå en liten smakebit uansett =)

her er link:

Skrevet

Fy faan. Høres ut som en illsint sugemotor. Det som er rått er at det tar tak, og ikke bare spoler.

Gøy å sitte på med han forresten? Har nesten varige "skader" jeg etter noen turer med han i min, enda det ikke kan sammenlignes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...