Torbjørn H Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 må den sveises eller e d bare å tre den over eksosrøre? Bør vel sveises.. Vet ikke om du må ha et skjøtestykke som forstørrer eller formisker diameteren på originalrøret, men det får man jo kjøpt på mekonomen for en billig penge Fikk du PM? Vet ikke om jeg fikk sendt, hadde full inboks. @seff: Du har PM!
Torbjørn H Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Godt du ble fornøyd Har også liggende noe frontrutelim fra KOED om noen skulle trenge det. + En liten baklukespoiler, type slik: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7901
iNthe Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 send meg pris på pm for frontrutelim.. og hvor mye du har..
mspec Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 hva koster slike pærer til AE da? dyre spesialpærer eller?
knut-o Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 hva skal du ha for de orginale hovedlyktene? dugger de?
Torbjørn H Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 hva koster slike pærer til AE da? dyre spesialpærer eller? Vet at de koster mellom 25-50 kr på koed, alt etter hvordan størrelse og styrke.
Torbjørn H Skrevet August 28, 2008 Forfatter Skrevet August 28, 2008 hva skal du ha for de orginale hovedlyktene? dugger de? Ja, bittelitt på venstre side. Men var aldri plaget av dette, da dugget forsvant etter 2 min med en gang man skrudde på lysene. Men den ene er som sagt skadet på baksiden etter at de ramlet i gulvet. Så jeg vet ikke. Mulig jeg selger bare glassene og reflektorene løst. Kan sjekke dette nærmere før jeg kommer med prisen.
Torbjørn H Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Finanskrisen traff meg hardt i dag, i form av en VW Passat. gi bud på delene, alt skal bort!
BmwE36Jinta Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Har du blinklys foran,de som sitter ved siden av hovedlykta? Lene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå