Hardtop Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Kjøper bunnpanne til M50 E34. Henteavstand fra Drammen. Har du en singel 7x15 original BBS kryssekefelg til E30, tar jeg den også.
Hardtop Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 Pleier ikke de å ligge på en tusing hvis de er strøkne? Mindre ellers?
Bimmerlars Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Rundt tusingen høres greit ut det. Skal titte på den jeg. Sitter på en M50B25 bunndel. Interessert i hele saken? Hva gir du evnt.? Er da med veiv, stempler og råder, oljepumpe, registerdeksler, kjede osv.
Hardtop Skrevet April 20, 2008 Forfatter Skrevet April 20, 2008 Nei, tror det holder med bunnpanne, hvis ikke resten går for en slikk og ingenting. Hvor er Kroær? Gule sider foreslår Bangladesh.
Bimmerlars Skrevet April 20, 2008 Skrevet April 20, 2008 Kroæææær ligger i Ås kommune. Heter egentlig Kroer, hehe. Ikke så langt til Drammen herfra. Et kvarter unna Drøbak, også er det Oslofjordtunellen og rundt 3 mil igjen til Drammen. Gir deg beskjed i morgen hva prisen er på bunnapanne og "komplett" bunndel. Jeg eier ikke delene lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå