conan Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Vurderer og selge en m20b25 motor, denne er komplett med alt til turbo. Dvs. større dyser (360) chip, brt, dump, rørpakken og intercooler. Sitter ny toppakning og pakn på inn-ut på toppen. Downpipe med lambda, alt av silikon slanger og bend. Dette er komplett motor, bare og skru ned i bilen og starte opp. Sitter org toppakning og motoren er ikke modda men oppsettet skal tåle 1.0 bars trykk, jeg har kjørt på 0.8 og det funket bra. Eneste som trengs for optimal effekt er en valboro 255 pumpe. bilen er kanskje kjørt 20-50 mil og funker bra, men har begynt med litt blårøyk pga slitte ventiltettere tror jeg, alt annet er byttet og overhalt. Tettninger kan følge med. Skal du bygge m20b25 motor er dette en billig løsning for deg. bare turbokitt kostet 14900.- samt chip, dyser 7500.- downpipe m lambda og retur olje, popoff osv ca 2500-3000.- +++ Selger alt sammen med motor for høystbydende over 20000.- som er langt under selvkost Sitter foreløpig i bil og vurderes solg hvis riktig pris, da jeg har en jævla giro fra statens innkrevningssentr liggende som må betales Jeg er ikke å treffe igjen før etter 3mai da jeg skal på en liten statelig betalt ferie SOLGT....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 ååå, fy faen så fristende da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 ja, dette er billig folkens, selvkost på bare bygget er på over 26000+ fant jeg ut her og da er ikke motor engang innkludert i selvkosten. Legger ut annonsa fra finn her, mere omfattende beskrivelse der. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13094793 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Ingen som vil bygge seg turbo bil på en kjapp helg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 jeg vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 vil bare tillegge at denne sendes ikke, kun henting da det blir endel løse trykkrør og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsk Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 rått... bygger akkuratt samme nå men lurer bare på en ting.. hvor har du gjort av luftmengdemåleren? kan du sende et bilde eller noe så hadde det hvert konge.. vet ikke hvor jeg skal gjøre av min har ikke mere plass:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 den sitter forran turboen ned igjennom den plata, og filteret sitter på undersia bak frontplata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonfredric Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 du har ikke tilfeldigvis motorelnett til en 88 mod eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2008 SOLGT........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå