Gå til innhold

M20B25 med turbo, icc og alt annet. SOLGT......

conan
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge en m20b25 motor, denne er komplett med alt til turbo. Dvs. større dyser (360) chip, brt, dump, rørpakken og intercooler. Sitter ny toppakning og pakn på inn-ut på toppen. Downpipe med lambda, alt av silikon slanger og bend. Dette er komplett motor, bare og skru ned i bilen og starte opp. Sitter org toppakning og motoren er ikke modda men oppsettet skal tåle 1.0 bars trykk, jeg har kjørt på 0.8 og det funket bra. Eneste som trengs for optimal effekt er en valboro 255 pumpe. bilen er kanskje kjørt 20-50 mil og funker bra, men har begynt med litt blårøyk pga slitte ventiltettere tror jeg, alt annet er byttet og overhalt. Tettninger kan følge med.

Skal du bygge m20b25 motor er dette en billig løsning for deg. bare turbokitt kostet 14900.- samt chip, dyser 7500.- downpipe m lambda og retur olje, popoff osv ca 2500-3000.- +++

Selger alt sammen med motor for høystbydende over 20000.- som er langt under selvkost :x

Sitter foreløpig i bil og vurderes solg hvis riktig pris, da jeg har en jævla giro fra statens innkrevningssentr liggende som må betales :evil:

Jeg er ikke å treffe igjen før etter 3mai da jeg skal på en liten statelig betalt ferie :) SOLGT.......

8nayg7rbovmuocef8awh.jpg

y12x4n7go5io15qblgpz.jpg

qgh819c6mo0axt8farjo.jpg

qvv3up8uk9o3kujoz3rp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...