Tommy Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Gratulerer med et flott eksemplar av arten "ekstrem kjøreglede" ser det er mangen meninger ute å går her, men det er jo din bil, så du må gjøre hva du vil. Hadde det vert min, ville jeg holdt den original, å vert nøye med vedlikeholdet, så har du den i mangen år, å den vil holde seg bra i pris. PS, denne arten liker å få lekt seg litt på sløyfer av asfalt, også referet til som "baner" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Gratulerer med et flott eksemplar av arten "ekstrem kjøreglede" ser det er mangen meninger ute å går her, men det er jo din bil, så du må gjøre hva du vil. Hadde det vert min, ville jeg holdt den original, å vert nøye med vedlikeholdet, så har du den i mangen år, å den vil holde seg bra i pris.PS, denne arten liker å få lekt seg litt på sløyfer av asfalt, også referet til som "baner" Må ikke si det fordi jeg håper å få kjøpt denne når jeg har eget verksted å parkere den på... Egentlig burde Stian bare vaske å polere, og ikke kjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 utrolig pen, som sagt tidligere så er de oransje blinkersene bare å beholde! Spørs om jeg må møte opp i ålesund da på maitreff! 1.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Gratulerer med nydelig bil! Hadde den vært min, ville jeg byttet til noen andre felger, men ikke byttet blinklys. Også ta vare på de felgene du har, så kan du selge den igjen som helt orginal, om den holder seg bedre i pris, og fler er interessert i den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Gratulerer med strøken E36 M3 Forøvrig den bilen som står høyest på lista mi hvis jeg skal kjøpe sommer/kosebil samme om det er 3.0 eller 3.2 bare den er velholdt og original Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Gratulerer med strøken E36 M3 Forøvrig den bilen som står høyest på lista mi hvis jeg skal kjøpe sommer/kosebil samme om det er 3.0 eller 3.2 bare den er velholdt og original Enige vi da Men sett den Alpina som ligger ute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Takk igjen for mange gode tilbakmeldinger! Har vært ute å kjørt i 3 timer nå Det er bare helt fantastisk.. utrolig god bil!! Kjøreglede x 3242342 Vil tro at det er moro på bane med denne.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Nope Tror ikke den passer til det. He-he, må være forsiktig med den. Får ikke sove jeg hvis jeg mistenker den blir "kjørt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Gratulerer med strøken E36 M3 Forøvrig den bilen som står høyest på lista mi hvis jeg skal kjøpe sommer/kosebil samme om det er 3.0 eller 3.2 bare den er velholdt og original Enige vi da Men sett den Alpina som ligger ute? Nope men Alpina kan også være et alternativ ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Jeg er også enig i at du bør beholde de originale blinkersene Dog overasket over at så mange andre synest det samme... Forøvrig flott at du bruker bilen litt. Den fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Gratulerer med meget pen bil... Jeg personlig synes den skulle hatt Hvite/røkfargede blinklys... Men jeg lurte på en ting! Ser at folk ofte skriver i annonsene sine at bilen har "M3 lykter", og det har jeg tolket som det samme som hvite blinkers. Skulle man ikke tro da at alle m3'er ble levert med hvite blinklys? Og når jeg tenker over det, så kan jeg ikke komme på å ha sett andre m3'er med oransje... Det er ikke det at den ble levert med hvite og byttet til oransje senere fordi eieren mente det var penere, slik som mange andre her inne synes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Nope Tror ikke den passer til det. He-he, må være forsiktig med den. Får ikke sove jeg hvis jeg mistenker den blir "kjørt" Er det ikke en M3 da? Passer fint på bane den. Bygd for å bli kjørt Men uansett, jeg hadde ikke hatt samvittighet til å grisekjøre denne på bane! Hadde heller brukt noen timer bak rattet på svingete fine landeveier Uansett, gratulerer med en utrolig fin M3, prosjekt34. Behold den mest mulig original, men er enig med deg mtp felgene. Forged Double Spoke er en av de råere M3 felgene man kan ha på en E36. Uansett felgvalg, hold deg til M-felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Grattis! bilen så veldig strøken ut ja! må si jeg blir litt sjalu min er ombyggd og har nettop passert 170k... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Tror det blir å bruke den på autoslalom i mai her i Ålesund.. hehe.. skal ta det rolig:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Fikk knipsa noen raske bilder av motorrommet i går:) Er vel renere her enn på stua mi for å si det slik...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå