Christian_ Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Vil tro dette er en dårlig spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Vil tro dette er en dårlig spøk. Hvorfor skulle det vere det? Som sagt så blir originaldeler bevart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Har fått mye bra kommentarer på bakluka, men lyktene faller ikke helt i smak virker det som:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Photoshop kan være morsomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Dra ikke spøken for langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Var det jeg viste Skulle ha brukt mer enn 5min på å modde i photoshop, så hadde kanskje flere gått på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Hehe.. den modden var jo grusom:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Du MÅ faktisk love at du aldri skal få tanken på å gjøre noe sånn med den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Hehe ;p Håper nooooen ble bekymret da vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Oh, gikk rett på jeg Men lurer litt på hvordan det hadde sett ut med skiltet på diffuseren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Nå ligger denne til salgs på finn.no! Har for mye biler, må rydde plass til båt! Men om jeg selger noe annet først så blir IKKE denne solgt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ikke for å ødelegge, men denne bilen ble solgt for 245.000 (iflg annonsen). Også blir den solgt igjen for 255? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Å hva i all verden har det å si!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Ikke for å ødelegge, men denne bilen ble solgt for 245.000 (iflg annonsen). Også blir den solgt igjen for 255? Har du noe problem med det? Prisen på en bil blir alltid pruta ned, kjekt å ha noe å gå på.. Vil også påstå at bilen er 100% verdt pengenne i forhold til andre m3'er som ligger 20 000 ned i pris, tror ikke jeg har kjørt tighterre bil før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg kan vel sette den prisen jeg vil sette! Gidder ikke selge denne med tap.. alle pruter jo som eksos sier her! Om du har lyst på bilen, kan du kontakte meg og få en god pris! Hvis ikke, vennligst ikke kommenter prissettingen min! Mvh Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå