morwik Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 Heisann! Er det noen fagkyndige i agderfylkene som har lyst å senke min nyyyyyyyyyyyydelige e46 mot en slump grunker?
morwik Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Ingen som kan senke i kristiansand??? Kunne også trengt veiledning av celebre sørlandshelter som myslid/ad|os ang å ta av frontfangeren. er det ikke en av dere som kan senke da??
S.Arnesen Skrevet April 15, 2008 Skrevet April 15, 2008 hva tenker du på når du mener senke da? bytte til senkesett? eller kutte fjørene... hehe
morwik Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Må jo sette på senkesett Men så teknisk blottlagt som jeg er, så trenger jeg hjelp til sånne ting
Ad|oS Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Å ta av frontfangeren kan umulig være noe vanskelig. På E36 er det bare å ta av listene i fronten og så skru ut et par skruer som sitter foran i hjulbuen. Noe lignende på E46 kanskje? Når det gjelder senking er jeg noe skeptisk hehe Klarer gjerne å ødelegge litt ting når jeg først setter i gang, så vet ikke helt om jeg tar sjansen på å prøve meg på andre biler enn min egen Men kan jo alltids høre med Mysild...
///Mysild Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 hahahahahahahah skal vel kanskje klare å få til noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå