Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helå!

åssen er egentlig dessa 318 is`a? hva burde man se etter på dem? .. og er det diffsperre orginalt, sånn som noen påstår? lure på å kjøpe en sånn en til helga : ) den på bildet jeg tenkte på til å begynne med...

7lveycyp8au0g3yrvran.jpg

Skrevet

Du burde som vanlig se på rust , foringer. men vis du har tenkt å kjøre litt hardt så ville jeg ikke anbefalt 316 eller 318. De motorane tåler ikke så mye. de gode motorane til bmw er 6sylinderane. Jeg ville heller anbefalt å kjøpe en 320 de tåler en del.

Skrevet

Er ikke diffsperre på alle 318is, det er ekstrautstyr :wink: Men selvfølgelig kjekt det og hehe

Rust på de normale stedene: nederst på dører, bakluke og hjulbuer hvertfall

Servicehefte er jo heller ikke noe å forakte, men er desverre ikke så mange av dem. Prøv på andre måter å sjekke at km-stand stemmer

Skrevet

Den var gått noe langt, og så er den jo tydeligvis omlakkert i en fæl farge..

Det ligger flere 318is uten nå, som ikke er gått veldig langt, og som ser bedre ut ;)

Skrevet
De motorane tåler ikke så mye. de gode motorane til bmw er 6sylinderane. Jeg ville heller anbefalt å kjøpe en 320 de tåler en del.

Hvor har du dette fra?

det lurer jeg også på....!!

Skrevet
Du burde som vanlig se på rust , foringer. men vis du har tenkt å kjøre litt hardt så ville jeg ikke anbefalt 316 eller 318. De motorane tåler ikke så mye. de gode motorane til bmw er 6sylinderane. Jeg ville heller anbefalt å kjøpe en 320 de tåler en del.

Jeg ble opplyst om en ting av en bekjent en gang at det var PSA-Group(Peugeot og Citroen) som lager og har lagd alle firesylindrede BMW motorer:) Å at det var bare møkk... Begge disse påstandene er vel like langt ute på jordet vel:)

Skrevet

forresten noen som vet ta en kurrant bil te salgs? treng itte væra is altså... 2.3-16v min venter på deler, så tenkte kjøpe en bil til så lenge : ) rundt 60k

Skrevet
4 syl tåler vel mer enn 6 ? selv om 6 går bedre.

fin farge på den der ;) fint styla og, sikkert grei bil.

Lurer også på hvor man får dette fra? R6 er vel den motoren som er best balansert i forhold til 4'er, V6 og V8 eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...