rolfi Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Legger ut for en kamerat. Har stått på E34. Dekkene bak er slitt, mens på framfelgene står det ca 2 mnd. gamle dekk i dim 225/40-18. Felgene er 8.5" breie med ET15. Felgene er avbalansert flere ganger for å få det riktig. Felgene er noe kantkjørte, utenom 1 framfelg. De kan nok lett repareres og bli så fine som nye. Selges for 4500 eller byttes mot Mercedes felger. (Han har kjøpt seg 190E, og trenger derfor sommerhjul) Ta kontakt med meg på PM, mail eller ved å svare i tråden, så videreformidler jeg Spørsmål tar jeg også imot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 4500,- var litt stivt for felger som er så kantkjørt som det der.. Nypris var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Det aner jeg ikke Han fikk de med bilen. Han som har satt prisen også. Står ikke noe merke på felgene, så aner ikke hvem som har produsert de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Tviler på han får det for de, hvor dyp er den dypeste rifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Byr 2000 for å begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 hvor dyp er den dypeste rifta? Skal sjekke i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Byr 3500,- Send PM om det er interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Det dypeste hakket er ca 2mm dypt. iceman: Skal videreformidle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå