Riefarn Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Ønsker å kjøpe dette rattet til E36: MÅ være pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Trodde jeg hadde fått tak i, men den gang ei... fortsatt på utkikk etter dette rattet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huseby Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Jeg har et originalt BMW Blackline sportsratt i skinn, hvis det er av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2008 Vurderes.. men hadde ett slikt i E30`en jeg hadde i fjor. Tok det ut og prøvde det i E36, men det gikk ikke overens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Disse rattene koster faktisk ikke så mye splitter nye hos koed Mer strøkent enn det finner man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå