Gå til innhold

BMW 530iaT 95' Varebil. Solgt!

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Okei, 530'en blir ferdig ikveld, Blir som sagt byttet radiator, oljekjøler og AC kjøler. De to førstnevnte er nye originaldeler, mens AC vifta er fra en 540, men med kulelager som er i orden. Skal bli godt å kjøre litt V8'er igjen. Lurer på hvordan den føles etter å ha kjørt M54B25 ett par måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi 530'en på veien igjen. Etter å ha kjørt for det meste M50b20 og M54b25 siste månedene, så er det SKIKKELIG fint å høre V8'ern igjen. Bilen kjennes stram og fin ut, samt motoren siver skikkelig fint.

Trur ikke det er en eneste mannskropp som ikke snur seg idet du passerer 3.500 rpm forbi dem. :D

Nå skal den vaskes innvendig, legges i sommermatter, setene og rattet skal settes inn i skinnmiddel. Bilen skal vaskes både i motorrom og underspyles. Deretter skal den vaskes utvendig og poleres. Siden det netopp er tatt service (3000km siden) blir denne igjen en av trondheims fineste E34.

Skal ta nye bilder neste uke og legge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Jeg får solgt min for 115000 nå.

Så har jeg ei verkstedregning på 13000, og blir sittende igjen med ca 100.

Byr 90 jeg ;) kan hente bilen 6. Juni da jeg skal til Trondheim likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ringte tollvesnet om dette, men de fikk ikke lagt inn riktige tall før de fikk rett CO2 tall fra BMW på denne bilen. Men da han regna med 300g/km ble summen på litt over 30.000 hvis jeg ikke husker helt feil.

dette kan jeg sjekke opp om inntresse. Blir betydelig billigere over nyttår. Bilen er f.gangs registrert i januar. 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...