Astri Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Flott bil. Får mer og mer sansen for e39 eg. Spesielt stv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Du er en fornufti mann, Haugen:) Æ e d ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Fikk lyst på xenon i tåkelysa mine jeg å gitt... Blir en del finere me xenon ja!! Men da må du å skifte til hvite dioder i AE ringene å... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Flott bil. Får mer og mer sansen for e39 eg. Spesielt stv.. Takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Fikk lyst på xenon i tåkelysa mine jeg å gitt... Blir en del finere me xenon ja!! Men da må du å skifte til hvite dioder i AE ringene å... Er det en vanskelig jobb å ordne xenon i tåkelys og hvite dioder i AE ringene? Ev hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Fikk lyst på xenon i tåkelysa mine jeg å gitt... Blir en del finere me xenon ja!! Men da må du å skifte til hvite dioder i AE ringene å... Er det en vanskelig jobb å ordne xenon i tåkelys og hvite dioder i AE ringene? Ev hva koster det? 650,- for ringene på www.GSbildeler.no, og 1500,- for xenonsettet fra www.dekkportalen.no. Jobben er unnagjort på litt i underkant av 2 timer hvis du er litt fingernemd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2008 Da må æ vel oppdater litt på sia mi æ å... Her e litt som ha vårte gjort i d siste.... Ny sort grill... Nye M5 speil... Haifinne... (Montert for lenge sia) Soting av bakrute... Syntes helheten på bilen ble mye bedre... Noen som mener noe annet, så er d bare å si ifra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Tror egentilg at æ ha kjøpt mæ felga i dag... Har betenkningstid til helg!! Da ska æ prøv disse... Var å henta disse til ALLSTAR i dag... Tror det kanj bli bra på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Da er felgene prøvd... ser ut som at det blir handel!!! Hva synes folket??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 felgene kledde bilen din j....... bra....absolutt rett felgvalg til denne ja....angrer som en hund på at jeg solgte e39 stv min nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 syntes det ble bra selv å ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 felgene kledde bilen meget bra..kjøp kjøp hvor kjøpte du haifinna? det var tøft, vil og ha sånn Jeg liker egentli at grillen og er sort, men jeg syns ikke det passet helt på denne bilen..ble litt for mye svart kontrast iforhold til den lyse bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Haifinnen er org. i fra E61 Kjøpte den hos Strandveien Auto i Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 i dag starta ikke bmw`n... så nå har jeg bestilt glødeplugger!! Håper det er det som er feil... har vært veldig tungstarta i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 Nå er glødepluggen skiftet.... å bimmer`n maler som en katte igjæn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå