Litjhaug Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Da er iPod tilkobling montert i BMW`n Kjøpte av denne typen: http://www.acb.no/Details.asp?ProductID=1718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei Eg vil også koble Ipoden min til stereoen Eg har std "BMW Buisness" med cd-spelar over radioen (ikkje cd-veksler i bagasjerommet). Bilen er en 97 modell. Er det denne typen du også har, og vil det du kjøpte passe min bil også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Er litt usikker på det... har kasettspiller fram jeg.... å professional stereo med cdskifter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 flott bil:) lurer på dette ipod greiene du har kjøpt,fulgte det med slik dockingstasjon til og ha der som askebegeret er i midtkonsollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 nei det gjorde ikke det.... ble my dyrere hvis jeg skulle ha det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe:) sopasse dyrt altså? kunne dei du kjøpte i fra levere dockingstasjon,eller måtte det kjøpest en annen plass eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 han hadde ikke det han nei... men du kan høre me han her... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=84856 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Denne ble kjøpt i dag... å nå er den prøvd i bimmer`n!! Ble ganske bra lyd + at man kan justere EQ inne på ipod`n... det e bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 flott touring! nesten lik min Har selv noen oppdateringer på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 flott touring! nesten lik min Har selv noen oppdateringer på vei Takk for det.... Hva har du til planer på din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 like dine, men har tenkt på dem en stund.. M5 speil og bakrutespoiler, så blir frontfangeren oppigjen lakkert pga steinsprut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 har noen små planer jeg og... men lurer litt på å bytte ut med en 525 d e60 eller e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Dæven, jeg gleder meg til å se bilen med ACS-felgene på til våren. Den er rett og slett lekker å se til Dette er forresten mitt innlegg nr 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Dæven, jeg gleder meg til å se bilen med ACS-felgene på til våren. Den er rett og slett lekker å se til Dette er forresten mitt innlegg nr 1500 Takk får at du valgte å gi meg ditt innlegg nr.1500 Bli kjæmpe tøfft me ACS felgene ja!!! Gleder meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Bilen din har jaggu blitt fin!! Får jo lyst til å åpne lommeboka og handle både det ene og det andre her. Er det Hella-lykter du har, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå