Litjhaug Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Bilen din har jaggu blitt fin!!Får jo lyst til å åpne lommeboka og handle både det ene og det andre her. Er det Hella-lykter du har, eller? Takk... Er Hella-lykter ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hvilken eksos er det du har satt på? Noen merkbar endring i effekt og lyd? Lurer litt på å få fram lyden i bilen litt bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 Har bare satt på en 4" endetut på det orginale eksosanlegget!!! Men har tenkt på å bygge nytt i rustfritt snart.... Men venter litt pga at jeg kanskje skal selge bilen til sommer`n!! Har så lyst til å kjøpe meg E60.... men pengene rekker ikke til alltid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Ok, takk for svar Hadde ikke sagt nei til en E60 jeg heller, men som du sier, lommeboka og resten av familien skal også ha et ord med i laget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 det er vel sånn det er ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 snaisn bil har du sotte i en vanlig cd spiller i biln? eller bruker du den orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miils Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 en ting t. kordan jor du d me ringan før å få hvitt/blått lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Bruker den orginale spilleren ja... jeg skiftet bare pærer til noen dioder jeg kjøpte på www.dioder.no De jeg kjøpte passer rett inn i de orginale hella lyktene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Skal du ikke legge om snart? Det er jo 6 grader ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Skal kjøre sørover på lørdagsmårgen jeg vettø.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Da ble det montert sommerhjul.... Men fikk ikke tid til å vaske bilen... Det blir ikke før i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Meget pene felger til bilen! La om til sommerhjul i går jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Åååååååå, satan det ble bra! Den ble rett og slett vanvittig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Takk gutter... ble fornøyd selv og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Kommer du på minitreffet på onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå