Litjhaug Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 alt te sin tid Hjelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da ble det vasket bil i kveld... å da måtte jeg ta litt bilder Er ganske så fornøyd me kjøpet av denne.... Skal bli en fin bil til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Tør du si hvor mye du måtte gi for denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 samme som jeg bydde for din Synes du det var en fin pris eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 den ser jævla pen ut i lakk osv..tror ikke du gjorde et dårligt kjøp hvertfall. er det gjort like mye med denna som med min a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Tror ikke det men... men holder på litt nå om kveldene... blir vel etter hvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Fin E30 Kor breie er felgene framme? Og veit du innpresset på dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 det er vel 9x16... men ET vet jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Korr i hælvette blir det av bildan av nystolan tel gobilen, din slask? Har du forresten fått start på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 oki da... her er noen bilder: Bilen går godt til å være en 316i Her er det gamle interiøret: Og etter mye arbei... ble det slik: Flere bilder kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Sitter godt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 God å sitte i ja... Men de er ikke like gode som org.stolene i E39`n nei... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Brukbart sidestøtte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Se der ja Haugen, E30 som er XD registrert. Ser ut som den rullet sin første tid i Steinkjer området Tøft! Vært lite på treff i det siste? Husker jeg så deg sist gang på Steinkjer i april og på ryggen av en okse på GS-treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Måtte bare ha trøndelagbil vettø... Alle treffa blir da satt til datoer som aldri passer meg... nå på søndag er jeg i Rhodos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå