Litjhaug Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 var et bra utgangspungt ja.... men det har vært mange arbeidstimer med sliping og rustsveising Har vel kostet på litt mye i det siste, men det må til får å få den EU gokjent... Har å kjøpt delebil som jeg har tatt understell fra... så nå driver jeg å skifter til 325 bremser, og setter inn nye polyforinger i hele understellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Høres fornuftig ut! En stund etter jeg solgte ble savnet for stort, så det ble jaggu en ny på meg. Men har et mye mer helvett med arbeid å se frem til, både rustsveis og lakk. Men skal toppe alt med M50 motor jeg har liggende, om alt går som jeg har tenkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 har du noen bilder av den da? prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Her e bildan av godbilan ja Pen begge to ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Her e bildan av godbilan ja Pen begge to ihvertfall Takk for det ja... håper bare arbeidslysta kommer og henter meg, så jeg får gjort ferdi e30`n... mye arbei på den enda shø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingeftw Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 har du noen bilder av den da? prosjekttråd Nei har ikke oppretta tråd på den enda, ble bare akkurat handlet inn og parkert omtrent før det var på tide å reise ut på det store hav på jobb! Men må vel slenge ut litt bilder og lage en tråd når jeg kommer hjem tenker jeg. Forresten, på tide med oppdatering snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 hva skal man si... Har vel bygdom bremser... har 325 understell på nå! Ny eksos + div... skal præve å ta litt bilder snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå