Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

ledningen til slitasjevasleren på min e30 har av!

så jeg har fått tak i ny.

men problemet var at den ledningen jeg fikk, hadde 2 ledere!

men den jeg har, har 3 ledere! er jording på den.

hva skal jeg gjøre?

takk for alt hjelp :)

mvh ole løvik reset

Skrevet

ja, er + - og jording på den ledninga som ligger opplagt, problemet er at den av avslitt midt inne i hjulbuen, så jeg har skaffet ny.

der er det bare + og -.

hva skal jeg gjøre med jordings kabelen ? :S

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener,slitasjevarsleren skal ha en plugg i ene enden og andre enden sitter i klossene,følg kabelen som er avslitt så finner du ett koblingspunkt til den nye kabelen oppe i hjulbuen.Mulig det er forskjellig på nyere modeller,har ikke sett hvordan det er på e30.

Skrevet

Hadde nettopp lignende problem på min E34, sjekk om det ikke er montert en adapter på ledningen (fra bilens nett), den er nesten usynlig utenfra.

På min E34 hadde jeg koblingspunk med med to "hun- kontakter, jeg bestilte slitasjevarsler fra GS og Schniedemann, men fikk bestandig feil, gikk så til BMW i Bergen, men fikk den samme. Demonterte deretter VF hjul, og til min overaskaskelse (etter litt 5-56 kontakt spray så fant jeg ei konverteringhylse der.)

Kan være samme problem hos deg.

Mvh

RMY

Skrevet

okei!

jeg har fulgt ledningen helt inn i motor rommet. den går inn i en annen ledning, og innunder sikringsboksen!

skal jeg bare drite i jordings kabelen da? og koble pluss og minus bare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...