carlhaakon Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 sorry halvor, måtte bare legge ut bilde av felga dine http://wayneswheels.net/BIGG-BLING.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 sorry halvor, måtte bare legge ut bilde av felga dine http://wayneswheels.net/BIGG-BLING.jpg Æsj, nå ødela du alt Carl Nå må jeg nok finne noen andre med enda mere chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Jeg ble verdens gladeste da det her kom i posten idag : Tada No grøvre verktøy måtte til for å få ut drivaksling: Men det gikk faen meg ikke. Prøve mer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Når er bilen tilsalgs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Tja, det måtte bli til den som kommer med en helt usaklig sum og sier han vil ha den da For jeg driver å påkoster den altfor mye penger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Gjort litt i helga og da. Så en liten update Får faen ikke ut den her. Så fattern skal ta den med på jobben i hydraulisk presse: Travers nede Tatt av div deler fra traversen: Diffen: I tillegg har jeg tatt ned støtdemperne foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Begynner og bli lite igjen under bilen bak nå du får si fra når du skal låne punkt sandblåseren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Strøken bil Bytting av foringer på gang eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Strøken bil Bytting av foringer på gang eller? Stemmer nok det Pluss endel andre småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 var og kikka på bilen til halvor i dag og dette her blir nok en bil som blir strøken så folk burde følle med på dette prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Hvordan ser feste til bakstillinga ut ? pleier ikke det å være et problem på e36? Flott bil forresten, og jeg som ikke er noe glad i e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Hvis du tenkte på tilstanden til innfestinga, så så det helt fint ut det. Men tar ned alt fordi jeg skal ha powerflex Jeg har drivi litt idag og da: Vasking av hjulbuer bak: Det var LITT møkk der: Ehm, ja! Også har jeg fått litt deler fra Koed, håndbrekkwire, hjullager, låsesplinter, lenkestag etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Tøft prosjekt.. Bilen er veldig pen, og blir vel bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Thx No flere deler som er på vei da. Powerflex foringene har ikke kommi enda, men er på vei. Felgene mine blir sendt nå i starten av uka. Bestilte meg K-sport camberjusteringsstag istad + alle bolter til ting og tang. Alt av foringer til bakstilling (bærearmer) etc er også på vei fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå