Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Har org blinkere liggende om det blir for galt uansett, evt koble ut pæra i de der :)

Har sett åssen det blir med org parklys, men da ser det litt rart ut med det tomrommet som blir mellom parklyset og blinklyset, men det slipper man jo forsåvidt med AE:

n1d8rs3ehhk932moz74x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med tomrommet er en ting.. Men for meg blir det litt galt med oransj lys på siden der konstant.. Men på en annen side så har jeg ikke sett det på e36 før, mulig det er vanesak for alt jeg veit:P Men for all del, gjennom hele prosjektet er dette det eneste jeg vil sette en liten finger på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla MHW blinkera de har på GS-bildeler når de var på tilbud :P kosta 300,- eller 400,- els. De er som vanlige blinklys men det sitter en w5w sokkel litt lenger ned i lampa som du må koble deg på park. lys tilførselen med strømtyver. Kan like greit borre hull og sette i sokkel på org blinkere, men fulgte med no papirer på de her (som jeg hvertfall tror er TUV papirer, har ikke sett så nøye på de)

På 205GTIen jeg hadde, så borra jeg hull i blinklysene og satt inn pærer. Ble stoppa fordi jeg ikke hadde høyre baklys og da gikk politiet over hele bilen og sjekka, og de sa ingenting på blinkera på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett åssen det blir med org parklys, men da ser det litt rart ut med det tomrommet som blir mellom parklyset og blinklyset, men det slipper man jo forsåvidt med AE:

Syns faktisk det ser bedre ut enn med AE. Også er du jo dømt til å bli stoppa med 6 parklys da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS lm eller?

Hva er dimensjonene på felgene da? :D

Ja, eller er rep. da. Hadde nok ikke kjøpt de org smidde da de er for dyre :P

8,5 foran og 9,5 bak :)

RÅTT! Hvor bestilte du da? ser gs også har men de leverer ikke før ut i juni?

Hva betalte du da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BBS lm eller?

Hva er dimensjonene på felgene da? :D

Ja, eller er rep. da. Hadde nok ikke kjøpt de org smidde da de er for dyre :P

8,5 foran og 9,5 bak :)

RÅTT! Hvor bestilte du da? ser gs også har men de leverer ikke før ut i juni?

Hva betalte du da? :P

PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...