///Mysild Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 ville hatt den på bakken jeg da... men det er nå meg... de fleste biler jeg ser står på vanlige hjul hehe... men det ser du selv... men sjekk foringer og slikt når du skal ned igjen... ang demperne, så har de nok best av å stå "lukket" altså med bilen på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 ville hatt den på bakken jeg da... men det er nå meg... de fleste biler jeg ser står på vanlige hjul hehe... men det ser du selv... men sjekk foringer og slikt når du skal ned igjen...ang demperne, så har de nok best av å stå "lukket" altså med bilen på bakken Skal vel godt gjøres at det skjer noe med foringer etc. Du holder vel`n Black Hawk, Down du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 om du ikke skal bruke dekka der så hadde jeg bare satt den ned på bakken igjen, dempera står også i en unormal stilling nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Jess. Vi får se hva som blir gjort neste gang jeg er innom og ser til den Fortsatt til salgs btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 ville hatt den på bakken jeg da... men det er nå meg... de fleste biler jeg ser står på vanlige hjul hehe... men det ser du selv... men sjekk foringer og slikt når du skal ned igjen...ang demperne, så har de nok best av å stå "lukket" altså med bilen på bakken Skal vel godt gjøres at det skjer noe med foringer etc. Du holder vel`n Black Hawk, Down du hehe... min skal stå på bakken ja vil ikke at de eksentriske foringene skal finne på å vri seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 leste gjennom hele tråden og bilen har blitt rett og slett jævelig bra! perfekt og gjennomført! syns ikke du skal selge, bare la den stå til du er ferdig i forsen, du kommer ikke til å angre! en så strøken e36 coupe blir ikke mindre verdt og med det vedlikeholdet og stellet du gir den forblir den nok bra i mange år til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 leste gjennom hele tråden og bilen har blitt rett og slett jævelig bra!perfekt og gjennomført! syns ikke du skal selge, bare la den stå til du er ferdig i forsen, du kommer ikke til å angre! en så strøken e36 coupe blir ikke mindre verdt og med det vedlikeholdet og stellet du gir den forblir den nok bra i mange år til! Hehe. Tusen takk for det Ingenting er bedre enn positiv tilbakemld. Vi får se litt åssen det blir med tiden ang salg osv. Den ligger hvertfall ute. Regner med/håper ikke hvem som helst kjøper den anyway. Mener denne bør tas vare på isteden for å brukes som herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 sykt pen å riktig e36 kunne godt tenkt meg den i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 sykt pen å riktig e36 kunne godt tenkt meg den i garasjen.. Halvor skal jo selge bilen så du har muligheten nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Tar opp tråden din litt jeg. Ser du har montert exentriske foringer framme. fant på youtube at en fikk problemmer med at disse ble slakke etter noen uker? http://www.youtube.com/watch?v=Qqsf2pXlfv4 Og hva er poenget med exentriske foringer i forhold til vanlige ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Syns nå det så ut som han hadde fått feil foringer jeg men Så ikke ut som de passa i det hele tatt. Visstnok for bedre selvoppretting Kjøpte det egentlig bare fordi det hørtes kult ut jeg, da jeg ikke kjører så mye på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 de beste du kan handle er de til e30m3... de orginale passer rett i hulle på e36 og gir mye bedre selvoppretting og mindre sporing har de og de anbefales... problemet med gs, powerflex etc er at de kan vri seg siden de er "delte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 de beste du kan handle er de til e30m3... de orginale passer rett i hulle på e36 og gir mye bedre selvoppretting og mindre sporing har de og de anbefales...problemet med gs, powerflex etc er at de kan vri seg siden de er "delte" Tenker du på Excentriske da? De fra 1987 ? Hvordan monterer man disse Excentriske foringer, tenker da på hullet? hva vei skal den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 jepp pilen på foingen skal mot pilen på holderen du må ha presse for det sitter som f*** hehe selve hullet skal være innerst (vannrett) med pila, altså slik at bærearmen blir skyvet litt bakover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Etter å ha demontert bærearmen sett den i en skrustikke hvis du har mulighet. Bruk varme for å få av den gamle foringen, spray så litt WD40 e.l på den nye foringen, da skal den bare skli på, funket fett for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå