Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

ville hatt den på bakken jeg da... men det er nå meg... de fleste biler jeg ser står på vanlige hjul :-P hehe... men det ser du selv... men sjekk foringer og slikt når du skal ned igjen...

ang demperne, så har de nok best av å stå "lukket" altså med bilen på bakken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville hatt den på bakken jeg da... men det er nå meg... de fleste biler jeg ser står på vanlige hjul :-P hehe... men det ser du selv... men sjekk foringer og slikt når du skal ned igjen...

ang demperne, så har de nok best av å stå "lukket" altså med bilen på bakken ;-)

Skal vel godt gjøres at det skjer noe med foringer etc.

Du holder vel`n Black Hawk, Down du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel godt gjøres at det skjer noe med foringer etc.

Du holder vel`n Black Hawk, Down du :P

hehe... min skal stå på bakken ja ;-)

vil ikke at de eksentriske foringene skal finne på å vri seg :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste gjennom hele tråden og bilen har blitt rett og slett jævelig bra!

perfekt og gjennomført! :D

syns ikke du skal selge, bare la den stå til du er ferdig i forsen, du kommer ikke til å angre!

en så strøken e36 coupe blir ikke mindre verdt og med det vedlikeholdet og stellet du gir den forblir den nok bra i mange år til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste gjennom hele tråden og bilen har blitt rett og slett jævelig bra!

perfekt og gjennomført! :D

syns ikke du skal selge, bare la den stå til du er ferdig i forsen, du kommer ikke til å angre!

en så strøken e36 coupe blir ikke mindre verdt og med det vedlikeholdet og stellet du gir den forblir den nok bra i mange år til! :D

Hehe. Tusen takk for det :) Ingenting er bedre enn positiv tilbakemld.

Vi får se litt åssen det blir med tiden ang salg osv. Den ligger hvertfall ute. Regner med/håper ikke hvem som helst kjøper den anyway. Mener denne bør tas vare på isteden for å brukes som herjebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
de beste du kan handle er de til e30m3... de orginale ;-) passer rett i hulle på e36 og gir mye bedre selvoppretting og mindre sporing ;-) har de og de anbefales...

problemet med gs, powerflex etc er at de kan vri seg siden de er "delte"

Tenker du på Excentriske da? De fra 1987 ?

Hvordan monterer man disse Excentriske foringer, tenker da på hullet? hva vei skal den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...