sladjan Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Høres bra ut mysild. Handler heller de jeg da. Savner du å kjøre bmwen da Halvor ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Har nå hvertfall vært fornøyd med foringene mine. Men nå er jeg ingen foringsekspert som andre her Savner å kjøre den ja, men har Celican som trekkplaster Men får se om den blir solgt til våren. Klør i fingra etter nytt prosjekt. Skruinga er jo halve moroa så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Ja, det er alltid kjekt å ha noe å styre med, selv om det koster penger Hvordan ble det med mindre dekk framme foresten? fikk du testa det før du la om til vinterdekk ? Ble de bra eller ville du gjerne hatt enda mindre dekk framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Framfelga mine ligger uten gummi de nå, så har desverre ikke fått testa enda, men update kommer på nyåret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Fikk slengt ut noen før/etter bilder på 1.side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Liiiiker denne bilen! Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Flott bil det her, liker felgene dine Har du h7 eller h1 i hovedlyktene foresten? Har lyst på linselykter selv, men har ikke sett noe i h7 med linse på bruktmarkedet enda. Hvor kjøpte du dine ?: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2010 H1. Henta de like utafor Oslo En som hadde orignale Bosch lykter liggende siden han hadde hivi chrome angeleyes på e36en sin Helt strøkne fra en 92-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 23, 2010 Share Skrevet Januar 23, 2010 H1. Henta de like utafor Oslo En som hadde orignale Bosch lykter liggende siden han hadde hivi chrome angeleyes på e36en sin Helt strøkne fra en 92-mod Åja, men hadde ikke du h7 før? trodde alle fra 94 og opp er h7 originalt jeg ? Finner liksom alltid h1 til salgs men jeg har jo h7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2010 H1. Henta de like utafor Oslo En som hadde orignale Bosch lykter liggende siden han hadde hivi chrome angeleyes på e36en sin Helt strøkne fra en 92-mod Åja, men hadde ikke du h7 før? trodde alle fra 94 og opp er h7 originalt jeg ? Finner liksom alltid h1 til salgs men jeg har jo h7 Mulig det satt h7 der originalt. Men jeg kjøpte den med In.Pro Angeleyes og de var det h1 i Har egentlig ingen vesentlig betydning, men meiner jeg har hørt at h7 har litt bedre lysspredning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Carlhaakon har redigert to bilder for meg. Syns fargen kom frem litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Sweet! Gleder meg enda mer til sommern når jeg ser slike bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Da har jeg tatt meg en tur hjem på perm for noen dager, så brukte litt av tiden på bimmern. Har fått på 215 /35-18 isteden for 225/40-18 foran, og i tillegg justert den 3runder ned bak og 4runder ned foran. Mener selv stuket på den er perfekt nå. Minimalt med bakkeklaring foran Kan få til noe bedre enn mobilbilder i morgo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Hohooo, den ser så badass ut den coupen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 NICE Ble rått nå Halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå