Ad|oS Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal du kjøre med slike felger MÅ den senkes! Ser hvertfall jalla ut med fete felger og høy bil hehe 70/30-senk høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hvor mye måtte du gi får de panserlåsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal du kjøre med slike felger MÅ den senkes! Ser hvertfall jalla ut med fete felger og høy bil hehe 70/30-senk høres bra ut Senker du bak med de felga der kan du si talas til hjulbuene dine. Men foran kan jeg være enig! Hvor mye måtte du gi får de panserlåsene? 117,- for høyre side og 173,- for venstre side + 8,- stk for skruer eller hva det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal du kjøre med slike felger MÅ den senkes! Ser hvertfall jalla ut med fete felger og høy bil hehe 70/30-senk høres bra ut Senker du bak med de felga der kan du si talas til hjulbuene dine. Men foran kan jeg være enig! Den står på stylter bak, så du kan uansett ikke bare senke den foran uten å senke bak.. Kan umulig bli fint. Anywho, du kan jo senke, sette på senking OG valse hjulbuene? Vil det ikke gå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Skal du kjøre med slike felger MÅ den senkes! Ser hvertfall jalla ut med fete felger og høy bil hehe 70/30-senk høres bra ut Senker du bak med de felga der kan du si talas til hjulbuene dine. Men foran kan jeg være enig! Den står på stylter bak, så du kan uansett ikke bare senke den foran uten å senke bak.. Kan umulig bli fint. Anywho, du kan jo senke, sette på senking OG valse hjulbuene? Vil det ikke gå da? Det var da som faen a Carlhaakon har valsa hjulbuer og org fjører bak og den subber hvis du svinger får en litt krapp sving i litt mye hastighet osv. Så man må hvertfall ha noe som er stivere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 min er jo senka 40 forran og ingen ting bak, ingen som har sagt det er noe stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Hmm... Innpresset er vel helt på bærtur da gitt Sånn går det når man skal ha felger som ser kule ut, men som gjør bilen "ubrukelig" og må stå på stylter *humre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Hmm... Innpresset er vel helt på bærtur da gitt Sånn går det når man skal ha felger som ser kule ut, men som gjør bilen "ubrukelig" og må stå på stylter *humre* Du sier noe der =P mange som går i den fella.! Men det var ikkeno mer enn felger som skulle til for at det ble litt liv i den tråden her og :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ble pent med de felgene Hadde en E36 med samme felger før og 40 senk bak, subba bare hvis jeg sladda rundt på vintern med folk baki Åssen dim er det på dekka BTW ? Hadde 215/45-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ble pent med de felgene Hadde en E36 med samme felger før og 40 senk bak, subba bare hvis jeg sladda rundt på vintern med folk baki Åssen dim er det på dekka BTW ? Hadde 215/45-17 er nok 215/45 ja siden felga er mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Ble pent med de felgene Hadde en E36 med samme felger før og 40 senk bak, subba bare hvis jeg sladda rundt på vintern med folk baki Åssen dim er det på dekka BTW ? Hadde 215/45-17 er nok 215/45 ja siden felga er mine Hehe Men da er det bare å senkE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 problemet var at dekka gikk opp i kanten på hjulbuene bak når vi kjørte litt fort i små dumper så dekka stakk alt for langt ut i fohold til hjulbuene så det må valses. det som er gjort på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Bare å skaffe seg stivere dempere, evnt demper-stoppere så hindrer så mye vandring på demperne. Ser hvertfall ikke helt bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Angående lyktene, hvordan får man av den skrua som sitter lengst nederst? Sleit me dette igår. Kjempe pen bil du har fått deg,og felgene var fantastiske:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Angående lyktene, hvordan får man av den skrua som sitter lengst nederst? Sleit me dette igår. Kjempe pen bil du har fått deg,og felgene var fantastiske:D Hehe. Takk, men gamlefelga er på igjen nå da Forlenger og skralle er tingen Om du ikke får til det, så ta kun forlengeren også setter du en flat trekker på tvers inni firkanten du har bak på forlengeren. Så er det bare å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå