Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Så var det litt vasking og. Insektsfjerner funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 bilen din er borti mot perfekt! er ikke mye jeg ville gjort annerledes. felgene din, er de orginale m-contour felger eller er det replicaer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Det er nok org felger For det første så er det m-logo på de. De kan du sikkert få på replica felger hvis du vil og, men har sett mange replica felger uten dette emblemet. Og for det andre, så ble de levert med bilen når den var ny. Derfor er jeg ganske sikker på at disse er org. Det som er, er at jeg syns bilen er tøffere i virkeligheten enn på bilder. Ja, jeg veit det, den bør noe ned i fronten, kanskje bak og. Men som sagt. Tøffere IRL =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Hadde en liten photoshoot istad. Møkkete bil men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Hadde ut hjernen en tur idag for å sjekke om det fantes irr på noen kontakter etc da jeg ble opplyst om dette på verkstedet til Bavaria, da jeg nevnte at den kutter bensintilførselen til tider. Var nok ikke dette som var problemet, men har to feilkoder inne som mekonomen ikke kunne lese hva var for noe. Så vurderer å la Sulland finne ut det evt. Møkkete Hjerne Reint Inne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Da har jeg handla bilen av fattern for en grei pris. Så da er planene klare for hva som skal gjøres utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Du kan jo fortelle oss hva som er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 HAHA Står på side 1. Glemte jo helt det jeg =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 åssen baklykter skal du ha halvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Det får vi se på til våren Fixa meg vinterlagring idag og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 det er bra, vis du skal selge de gamle skal jeg ha de, den ene min er mørkere en den andre:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Tok noen bilder av bimmern før jeg og carlhaakon dro til Våler, med speilreflekskameraet hans + et gammelt jeg fant igjen Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 ble pene bilder gitt, får ta fler en dag før du setter den inn da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Kjøpt meg vinterbil og. Som for øvrig er til salgs Skal opp til carlhaakon etterpå og teste no felger på bimmern... Så da får vi sjå åssen det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 mest strøkene vinterbilen jeg har sett på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå