Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin isbil du har der :D

Har forandra seg en del siden side 1!

Noe mer du skal forandre på den?

Har ei liste på første sia om hva jeg har lyst til å gjøre, hvis kjerra ikke blir solgt. Er veldig i tvil om dagen om hva jeg skal gjøre. Så vi får se litt :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Idag har jeg bestilt litt deler fra GS siden de har salg som strax er slutt :P

Nye baklykter (Like de jeg har, men med grå blink siden, så det skal matche blinkere foran)

Nye blinkere foran (grå med parklys)

BMW M kortholder :P

Så det er en start. Det blir mer, garantert :D

BTW, skal gå til innkjøp av xenon i kjørelys, fult lys og spredere etterhvert. Hva syns folk. Skal jeg ha org frontlykter med hvite lys i parklysene eller skaffe meg CCFL ringer ?

• 2 weeks later...
Skrevet

cugb6w2gu626iurvyaev.jpg

Her har vi sansynligvis siste bilde fra 2008 sessongen. Nå er den parkert for vinteren. Blir bestilt inn en hævv med deler i løpet av vinteren som skal monteres til våren igjen :)

Skrevet

JEG har faktisk vurdert å gå bort igjen fra ccfl, men det gir jo en RÅ front da! så ville godt for det hadde jeg vært deg... koster deg jo ikke skjorta heller hvis du angrer ;-)

Skrevet
Satse på ett-eller-annet med S-E-N-K blir bestilt i løpet av vinteren da! :)

Blir kw v2 neste år :) Var en kamerat som kunne skaffe til innkjøpspris ;) Men vurderer å beholde looken jeg har nå muligens mtp lys. Muligens hive inn xenon i vanlig kjørelys. Kjører som regel på park-spredere :)

• 3 weeks later...
Skrevet
Meget pen bil du har! bra du tar vare på den ;)

Har sett du har vært noen turer på Gjøvik i det siste. Om du har BMW til sommern så får du komme på bimmers treff da vett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...