A1eks Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Fin isbil du har der Har forandra seg en del siden side 1! Noe mer du skal forandre på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Fin isbil du har der Har forandra seg en del siden side 1! Noe mer du skal forandre på den? Har ei liste på første sia om hva jeg har lyst til å gjøre, hvis kjerra ikke blir solgt. Er veldig i tvil om dagen om hva jeg skal gjøre. Så vi får se litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Meget pen og korrekt bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Link til salgstråd? Send gjerne litt info om bilens tilstand på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Hehe. Ikke til salgs. Har helt glemt å nevne det. Blir dyrt til neste år det her gitt =P Masse nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Meget pen bil du har.. blitt veldig pen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Idag har jeg bestilt litt deler fra GS siden de har salg som strax er slutt Nye baklykter (Like de jeg har, men med grå blink siden, så det skal matche blinkere foran) Nye blinkere foran (grå med parklys) BMW M kortholder Så det er en start. Det blir mer, garantert BTW, skal gå til innkjøp av xenon i kjørelys, fult lys og spredere etterhvert. Hva syns folk. Skal jeg ha org frontlykter med hvite lys i parklysene eller skaffe meg CCFL ringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Her har vi sansynligvis siste bilde fra 2008 sessongen. Nå er den parkert for vinteren. Blir bestilt inn en hævv med deler i løpet av vinteren som skal monteres til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Satse på ett-eller-annet med S-E-N-K blir bestilt i løpet av vinteren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 JEG har faktisk vurdert å gå bort igjen fra ccfl, men det gir jo en RÅ front da! så ville godt for det hadde jeg vært deg... koster deg jo ikke skjorta heller hvis du angrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Satse på ett-eller-annet med S-E-N-K blir bestilt i løpet av vinteren da! Blir kw v2 neste år Var en kamerat som kunne skaffe til innkjøpspris Men vurderer å beholde looken jeg har nå muligens mtp lys. Muligens hive inn xenon i vanlig kjørelys. Kjører som regel på park-spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Meget pen bil du har! bra du tar vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 er ikke bilen din daytona violet da? syns den har nøyaktig samme farge some min.. veldig fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 technoviolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Meget pen bil du har! bra du tar vare på den Har sett du har vært noen turer på Gjøvik i det siste. Om du har BMW til sommern så får du komme på bimmers treff da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå